הפצצה של הטאלנט מברצלונה: "הסטודנטית הכי לוהטת בספרד"

עכע |

גאבי נכנס כמחליף לאחר פציעה של 11 חודשים, ומי שעודדה אותו ביציע הייתה אנה פלאיו. את הרגע הזה הוא לא ישכח, גם בזכותה

(גודל טקסט)

איזה ערב סיפקה לנו אתמול (ראשון) ברצלונה שנמצאת בכושר שיא, עם רוברט לבנדובסקי שלא מפסיק לכבוש. הרגע הכי מרגש במהלך ה-1:5 הגדול אתמול על סביליה שייך דווקא לכוכבה בן ה-20 של בארסה. בדקה ה-83 גאבי נכנס כמחליף וחזר למגרשים לאחר פציעה שהשביתה אותו ל-11 חודשים. הקשר נכנס והחליף את חברו הטוב פדרי, שגם העביר לו את סרט הקפטן – ברגע הזה האיצטדיון כולו קם על הרגליים והריע לקשר הצעיר. 

בין אלו שהתרגשו מהחזרה של גאבי למגרשים, מישהי מיוחדת הגיעה לתמוך בו מיציע הכבוד, מוקפת בסוללת החברים הכי קרובים של הספרדי. כפי שסיפרנו לכם ממש בחודש שעבר, השמועות היו נכונות, כי גאבי החל רומן סוער עם אנה פלאיו, "הסטודנטית הכי לוהטת בספרד" כפי שהציגו אותה במונדו דפורטיבו. לראשונה, אנה הגיעה לאיצטדיון עודדה וליוותה אותו ברגע המרגש הזה אותו לא ישכח לעולם. 

כפי שסיפרנו לכם, הקשר בין השניים דלף לתקשורת אחרי שהברונטית היפה שיתפה תמונה בסטורי שלה באינסטגרם כשהיא מצולמת בחברתן של אימו ואחותו של גאבי כשהוא נראה עומד עם הגב למצלמה בזמן בילוי ביתי משותף. לאשת הכדורגלן הצעירה היו כמה אלפים בודדים שעקבו אחריה באינסטגרם, עד לרגע בו שמה נקשר עם כוכב הכדורגלן וכיום היא כבר עומדת על 180. כשבן הזוג שלך עם קרוב ל-17 מיליון עוקבים אדוקים, כנראה שאין ברירה אחרת. "הזוג השווה של ספרד, אתם הולכים להיות הנסיכים החדשים של לה ליגה", דוגמה לחלק קטן מההתרגשות הגדולה של האוהדים והעוקבים ברשת. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי