ב-18:50: הליגה האירופית חוזרת: פנרבחצ'ה-לוקומוטיב

רוצה להתקדם לשמינית. ואן פרסי
רוצה להתקדם לשמינית. ואן פרסי | צילום: Gettyimages

ישיר בספורט1: ואן פרסי ונאני ינסו להצעיד את הטורקים לשמינית הגמר

(גודל טקסט)

פגרת המשחקים בליגות האירופאיות תסתיים באופן רשמי הערב ב-18:50, כאשר פנרבחצ'ה תארח את לוקומוטיב מוסקבה במשחק הראשון של שלב 32 האחרונות בליגה האירופית (שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

מעבר לספורט, ההתמודדות תערב גם פוליטיקה בשל העימות בין רוסיה וטורקיה, המעורבות בלחימה בסוריה ושכזכור הגיעה לשיא הרתיחות עם הפלת המטוס הרוסי בשטח האווירי הטורקי. לוקומוטיב כבר שיחקה נגד נציגה טורקית אחרת, בשיקטאש, והדיחה אותה בבית של הליגה האירופית.

 

 

פנר ניצחה בליגה 1:3 את קוניאספור, והיא מרגישה בטוחה לאחר שהיא מאיישת את המקום הראשון בליגה ביתרון של ארבע נקודות על השנייה, בשיקטאש. הסגל של המאמן הפורטוגלי ויטור פאריירה יהיה חסר בעקבות היעדרותם של לאזר מרקוביץ', הפורטוגלי ראול מיירלש ועבדוליה בא הפצועים ודייגו ריבאס הברזילאי שמורחק לשלושה משחקים. למרות ההיעדרויות, בסגל נמצאים מספרים שמות נוצצים כגון נאני והחלוצים חוסה פרננדו ורובין ואן פרסי.

 

עוד שם נוצץ. נאני (gettyimages)

 

פאריירה קרא לאוהדים להגיע למשחק בהמוניהם ולתמוך בקבוצה כשאמר: "אנחנו זקוקים לעזרה שלכם". לוקומוטיב מנגד איבדה את הכוכב שלה בחלון ההעברות של ינואר, החלוץ הסנגלי עומר ניאסה, עליו שילמה אברטון האנגלית 13.5 מיליון יורו.

 

הרכבים:

 

פנרבחצ'ה: פביאנו; גוקאן גונול, סיימון קיאר, ברונו אלבס, קאנר ארקין; ג'וזף סוזה, אוזן טופן, מהמט טופל; נאני, ולקאן קאן, רובין ואן פרסי.

 

לוקומוטיב: גילרמה; רנאט ינבאנוב, נמניה פיינוביץ', יאן דוריצ'ה, ויטאלי דניסוב; דלבין אנדינגה, מנואל פרננדס, דמיטרי טאסרוב, אלכסנדר סאמדוב, מנואל פרננדס; פטר סקולטיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי