בכר: "כן, השנה אנחנו רוצים את כל התארים"

בכר. יש לי סגל גדול ולכל השחקנים מגיע לשחק
בכר. יש לי סגל גדול ולכל השחקנים מגיע לשחק | צילום: ערן לוף

מאמן ב"ש אחרי ה-1:2: "היה לנו הרבה מזל". ארבייטמן: "חלמתי שייגמר אחרת"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עברה משוכה מנטאלית נוספת, לאחר שניצחה לראשונה באצטדיון העירוני בחיפה, 1:2 את הפועל חיפה והגדילה את הפער בצמרת לשמונה נקודות, עם משחק עודף. " היה קשה בסוף, הם הגיעו ללא למעט מצבים והיה לנו לא מעט מזל", אמר ברק בכר בסיום.

 

"ההפרש בטבלה נותן לנו אתגר למשימה הבאה, יהיה לנו מאד קשה אבל אנחנו מוכנים לכל. אנחנו רוצים לצאת עם משהו בסיום העונה ולכן צריך להיות מרוכזים בכל משחק. , אבל יש עוד זמן. יש לנו גומלין בגביע ועוד 13 משחקים עד סיום העונה שיהיו כמו מלחמת עולם".

 

 

"יש לי סגל גדול ולכל השחקנים מגיע לשחק, אבל התפקיד שלי הוא לתת למי שבכושר הכי טוב. זאת ברכה למאמן שיש לו מחליפים כאלה".

 

מוחמד גאדיר, ששיחק לראשונה בליגה: "כיף לחזור לארץ ולקבוצה כזאת. רצו אותי כאן גם בקיץ וברגע שהיתה הצעה לא היססתי והגעתי מיד. באתי להילחם על המקום שלי ואתן את הכל כדי לשחק. קבוצות באות ומסתגרות נגדנו, זה לא קל, אבל מה שחשוב הוא הניצחון".

 

בן מרגי. "מאמין שלא נרד" (ערן לוף)

 

"לא הצלחנו להבקיע, למרות שהגענו להרבה מצבים", אמר המפסיד, מאיר בן מרגי. "בחצי הראשון לא היינו במשחק והלכנו יותר מידי אחורה וככה אי אפשר לשחק נגד הקבוצה הטובה בליגה. עשינו שינויים בחצי השני ושיחקנו יותר טוב, אבל אני לא מצטער על ההחלטה לפתוח עם שלושה בלמים. הליגה מאד צפופה, אבל אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה ואני מאמין שלא נרד ליגה".

 

שלומי ארביטמן, שעבר בחלון ההעברות להפועל חיפה להפועל באר שבע: "חלמתי על פרמיירה טובה יותר, אבל זה הכדורגל, כולם עשו את המקסימום. לא באתי עם אנרגיות מיוחדות למשחק הזה, פשוט שיחקתי לראשונה אחרי הרבה זמן 90 דקות וזה היה כיף גדול. הגעתי לקבוצה טובה מאד שהמיקום שלה בטבלה משקר. בעזרת השם נשאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי