כוכב ריאל מדריד "לא מרשה" לזוגתו להעלות תמונות משותפות: "הוא מבועת"

ברונה רוטה העלתה תמונה עם הכוכב ונאלצה למחוק לבקשתו: "הוא רואה מה קורה מסביב, מלא דרמות ובגידות והוא רוצה לשמור עלינו"

(גודל טקסט)

בת הזוג החדשה של רודריגו לא יורדת מהכותרות. לקח מספר חודשים עד שהזוגיות של כוכב ריאל מדריד וברונה רוטה יצאה לאור, כשכוכבת הרשת הברזילאית חשפה באינסטגרם שהם יוצאים. אחרי שהפכו לזוג קבל עם ורשתות חברתיות, אשת הכדורגלן החלה לחשוף פרטים מעניינים, כמו תמונות שלה לפני ואחרי ניתוח להגדלת חזה. כעת, שיתפה פרט אינטימי על מערכת היחסים שלהם. 

ברונה סיפרה לעוקבים שרודריגו לא אוהב לחלוק תמונות זוגיות ויש לו סיבה טובה. "זה מוריד לו את המוראל וגורם לו לחוסר ביטחון שאנשים יסתכלו עליו ברגעים אינטימיים", כתבה ברונה אחרי שנשאלה מדוע שיתפה תמונה שלהם מתנשקים ולאחר מכן מחקה.

"רודריגו ביקש ממני למחוק. אם אני מעלה תמונות בביקיני או כל דבר שקשור לעבודה שלי – אין לו בעיה. אבל תמונות ביחד הוא מבקש ממני לשתף כמה שפחות, כי הוא לא אוהב שמסתכלים עלינו. אני מתה על זה, אבל הוא מבועת כי הוא בטוח שזה יפגעו או יתנקם בו".

הבלונדה היא מדריכת כושר, דוגמנית פיטנס וכוכבת רשת בעלת הקהל שרק הולך ומטפס מאז שהיא אורחת קבועה בברנבאו. ביום ההולדת שלה בחודש שעבר, שיתפה תמונה של נשיקה לוהטת שהיא מעניקה לבן הזוג שלה שביקש ממנה למחוק את התמונה.

התמונה אומנם הספיקה להפוך ויראלית, אך עכשיו כולם יודעים שהברזילאי מעדיף להשאיר את הזוגיות שלו מחוץ לרשתות החברתיות. "הוא רואה מה קורה מסביב, מלא דרמות ובגידות והוא רוצה לשמור עלינו", סיכמה ברונה וזכתה לתגובות רבות ואוהדות. 

עוד באותו נושא: רודריגו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי