מוריניו הורחק ב-1:1 מול יונייטד, ניצחון גדול לאבו פאני

play
ז'וזה מוריניו מאמן פנרבחצ'ה מורחק | רויטרס
מוכנה למכבי. צפו: אייאקס הביסה 0:3 בחוץ את קרבאח, שנותרה ב-9 שחקנים 02:16

מאמן פנרבחצ'ה ראה אדום מול האקסית שטרם ניצחה בליגה האירופית. 0:1 לפרנצווארוש על ניס, 90 דקות לחלאילי בהפסד של סן ז'ילואז

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה האירופית הסתיים הערב (חמישי) עם 1:1 סוער בין פנרבחצ'ה למנצ'סטר יונייטד, כולל הרחקה של ז'וזה מוריניו. טוטנהאם, לאציו ואנדרלכט נותרו המושלמות היחידות במפעל. עוד קודם לכן מוחמד אבו פאני ופרנצווארוש הפתיעו את ניס. ענאן חלאילי פתח בהפסד של אוניון סן ז'ילואז למיטיולן.

ז'וזה מוריניו מאמן פנרבחצ'ה מורחק
ז'וזה מוריניו מאמן פנרבחצ'ה מורחק | רויטרס
שחקני מנצ'סטר יונייטד מברכים את אנדרה אונאנה
הצלה כפולה נדירה. אנדרה אונאנה | רויטרס

פנרבחצ'ה – מנצ'סטר יונייטד 1:1

ז'וזה מוריניו, האיש שהוביל את מנצ'סטר יונייטד לזכייה היחידה שלה בליגה האירופית (2016/17), אירח אותה הערב בהר הגעש באיסטנבול וכהרגלו גנב את ההצגה, אבל הסתפק בנקודה שהותירה את השדים האדומים ללא ניצחון במפעל (שלוש תוצאות תיקו). כריסטיאן אריקסן ירה לחיבורים מ-15 מטרים אחרי מתפרצת טובה וחילופי מסירות בהתקפת יונייטד ומי ששמר על היתרון עד למחצית היה אנדרה אונאנה, עם הצלה כפולה מופלאה מול שתי נגיחות של יוסף אן נסירי מקרוב בדקה ה-37. בפתיחת המחצית השנייה, גם אונאנה לא יכול היה להושיע, כשהחלוץ המרוקני נגח פנימה בדקה ה-49 אחרי הרמה נהדרת של אלן סן מקסימן. שחקני פנרבחצ'ה טענו לפנדל בעקבות עבירה של מנואל אוגרטה בדקה ה-57, אבל לא קיבלו שריקה וגם מוריניו השתולל על הקווים והורחק. מהיציע ראה את השוער דומיניק ליבאקוביץ' שומר על התיקו ומותיר את פנר ללא הפסד. האורחת איבדה את אנטוני המחליף, שבכה לאחר שנפצע ופונה על אלונקה בדקה ה-89.

רישרליסון עם לוקאס ברגוואל שחקני טוטנהאם חוגגים
הכובש והסוחט. רישרליסון עם לוקאס ברגוואל | רויטרס

טוטנהאם – אלקמאר 0:1

יונג מין סון זכה למנוחה וגם בלעדיו טוטנהאם ידעה לשמור על מאזן מושלם בליגה האירופית. אלקמאר עשתה צרות למרות רצף של ארבעה הפסדים רצופים עמו הגיעה ללונדון ומנעה מצבים מסוכנים מטימו ורנר וחבריו, אבל בדקה ה-52 השבדי בן ה-18 לוקאס ברגוואל הוכשל ברחבה ורישרליסון הכריע מהנקודה הלבנה. דויד מולר וולפה הנורבגי הורחק משורות אלקמאר בצהוב שני (86).

מוחמד אבו פאני שחקן פרנצווארוש מול מוחמד עבדלמונם שחקן ניס
הופעה טובה. מוחמד אבו פאני | אימג'בנק GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

פרנצווארוש – ניס 0:1

אחרי שנח חלקית בליגה עם מחצית כמחליף, מוחמד אבו פאני חזר להרכב והיה שותף לנקודות בכורה של פרנצווארוש במפעל, עם ניצחון יוקרתי על קבוצה בכירה מצרפת שנמצאת במומנטום גרוע וסופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון. אלופת הונגריה חיפשה נקודות ראשונות במפעל והשיגה את מבוקשה בזכות שער עצמי של מואיז בומביטו הקנדי, אחרי נגיחה של איברהים סיסה בכדור חופשי בדקה ה-15. פרנצווארוש המשיכה להיות מסוכנת יותר ומרצ'ין בולקה מנע מאבו פאני לכבוש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. לקראת הסיום איבדה ניס את פאבלו רוסאריו בכרטיס אדום.

ענאן חלאילי שחקן אוניון סן ז'ילואז גולש לרגלי אראל שימשיר שחקן מיטיולן
גלש לרגלי אויב ישראל. ענאן חלאילי מול אראל שימשיר | אימג'בנק GettyImages, BO AMSTRUP/AFP

מיטיולן – אוניון סן ז'ילואז 0:1

אלופת דנמרק הרשימה ב-1:1 עם הופניים במחזור הראשון, לאחר מכן גברה בבלגרד על מכבי תל אביב והנה יש לה ניצחון נוסף. גם הפעם הייתה נוכחות ישראלית על הדשא, כאשר ענאן חלאילי פתח בהרכב של סן ז'ילואז על קו ימין וגם השלים 90 דקות לראשונה העונה בכל המסגרות. הרכש ממכבי חיפה ספג כרטיס צהוב בדקה ה-23, חמש דקות אחרי שאראל שימשיר, שגילה היום כי אופ"א החלה בהליך משמעתי לחקירת ההתגרות שלו בשחקני מכבי תל אביב, בישל מצד שמאל לעוסמאן דיאו שהכריע את המשחק. הבלגים נותרו עם נקודה בלבד, מיטיולן כבר עם שבע.

משחקים נוספים

רומא – דינמו קייב 0:1 לרומא: ארטיום דובביק (23 בפנדל)

איינטרכט פרנקפורט – ריגה 0:1 לפרנקפורט: הוגו לארסון (79)

פאוק סלוניקי – ויקטוריה פלזן 2:2 לפאוק: טאריק טיסודאלי (84), עבדול רחמן באבה (90+3). לפלזן: מילאן האבל (31), מאטיי וידרה (39), סמפסון דווה הורחק (70)

קרבאח – אייאקס 3:0 לאייאקס: קנת טיילור (36), ואוט וחהורסט (74 בפנדל), צ'ובה אקפום (77). ז'וליו רומאו מקרבאח הורחק (15)

טוונטה – לאציו 2:0 ללאציו: פדרו (35), גוסטב איסקסן (87)

אנדרלכט – לודוגורץ 0:2 לאנדרלכט: סם אדוזי (67), אנדרס דרייר (90+5). דני גרופר נכנס בדקה ה-87 בלודוגורץ

אתלטיק בילבאו – סלביה פראג 0:1 לבילבאו: ניקו וויליאמס (33)

פורטו – הופנהיים 0:2 לפורטו: טיאגו ג'אלו (45+2), סמו אומורודיון (75)

ליון – בשיקטאש 1:0 לבשיקטאש: ז'דסון פרננדש (71)

מאלמו – אולימפיאקוס 1:0 לאולימפיאקוס: איוב אל קעבי (30)

ריינג'רס – סטיאווה בוקרשט 0:4 לריינג'רס: טום לורנס (10), ואצלב צ'רני (31 ו-55), חמזה איגאמן (71)

תוצאות משחקי הליגה האירופית ברביעי

בראגה – בודו גלימט 2:1 גלאטסראיי – אלפסבורג 3:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי