החיים החדשים של וויין רוני: "הוא כבר לא אידיוט"

play
משפחת רוני בימי השיא ביונייטד | Matthew Ashton / Contributor
צפו: מוריניו הורחק, אוננה כיכב, פנרבחצ'ה ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-1:1 02:01

אחרי 22 שנות זוגיות, אשתו של כוכב העבר מתחילה להגשים את עצמה: "זה משהו שרציתי כבר שנים, אבל לא סמכתי על וויין שיישאר לבד". בסביבתם טוענים: "הוא השתנה, הוא התבגר וקולין סומכת עליו"

(גודל טקסט)

אחרי 22 שנים ושלל פרשיות סוערות, ביניהן בגידות, אלכוהול והרבה בושות, אשתו של וויין רוני סוף סוף התחילה לסמוך עליו. החצי השני של כדורגלן העבר האגדי, תשתתף בתוכנית הריאליטי "אני סלבריטאי" ותיסע לג'ונגל. "זה משהו שרציתי לעשות כבר שנים, אבל לא סמכתי על וויין שיישאר לבד. רק עכשיו הוא סוף סוף השתנה והפסיק להיות אידיוט. בגיל 38, אני לראשונה יכולה לסמוך עליו", סיפרו מקורבים לקולין ל"סאן". 

הזוג החל לצאת בגיל 16, אבל האמא לארבעה סיפרה לחברים שרק עכשיו יש לה את הביטחון להשאיר את בעלה "הסקנדליסט" בלעדיה מבלי שהוא יסתבך בצרות. כיום, הדיבור סביב חלוץ העבר מתייחס לאדם רגוע יותר, מיושב יותר, שלטענת אשתו "רגע" מאז שהחל לאמן את פלימות'. "הוא השתנה, הוא התבגר וקולין סומכת עליו לראשונה בחייה במאת האחוזים – וזו הסיבה שהיא הסכימה לנסוע לג'ונגל". 

עוד הוסיפו המקורבים כי עכשיו אשת המאמן יכולה להשקיע בעצמה, מה שלא קרה מהיום שבעלה הפך לאחד השחקנים המפורסמים והמצליחים באנגליה. "קולין יודעת שהיא יכולה להגשים את עצמה ואת החלומות שלה עכשיו. היא בטוחה שווין לא יעשה שום דבר מטופש שוב. הוא מיצה את החיים האלה".

בקרוב מאד כולנו נכיר מקרוב את אחת הנשים שסבלה לא מעט מהחלטות מצערות של בעלה בקריירה. נמשיך לעקוב. 

עוד באותו נושא: וויין רוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי