"אוסקר גלוך מרגיש לא בנוח בעמדה הזו, אבל למאמן לא אכפת"

באוסטריה ממשיכים לבקר את פפ ליינדרס שלא מתאים את המערך לסגל של זלצבורג: "אולי היה עדיף לקבוצה לא לעלות לליגת האלופות"

(גודל טקסט)

"קרב אבוד", "זלצבורג לא מספיק טובה למפעל הזה", "קמפיין קטסטרופלי", אלו רק חלק מהכתרים שהונחו ביומיים האחרונים על ראש הקמפיין האירופי של רד בול זלצבורג אחרי הפסד הבית 2:0 לדינמו זאגרב בליגת האלופות.

קבוצתו של אוסקר גלוך עם שלושה הפסדים משלושה משחקים והפרש שערים 9:0. קשה להאמין שהיא תישאר מאופסת בחמשת המשחקים שנותרו לה, אבל יש גם מי שחושש מכניסה לא מכובדת או מכבדת לספר השיאים השליליים.

גלוך עצמו מצליח להתבלט בליגה, אבל מתקשה כמו כל השחקנים האחרים בליגת האלופות. באוסטריה ניתחו ותלו זאת במאמן פפ ליינדרס, עליו כתבו: "הוא מתעקש על ה-4-3-3 שהוא מכיר מימיו בליברפול, למרות שלא בטוח שזה מה שמתאים לסגל. העובדה ששחקנים כמו אוסקר גלוך מרגישים לא נוח בעמדות שהוא מציב אותם, לא מפריעה לו".

אוסקר גלוך רד בול זלצבורג לצד יוסיפ מיסיץ' דינמו זאגרב
ייצאו מהמשבר נגד דינמו זאגרב? גלוך במדי זלצבורג | אימג'בנק GettyImages

ב"קרונן צייטונג" כתבו אתמול: "כשליינדרס אמר שלרד בול מגיע להיות בליגת האלופות, הוא צדק באותה נקודת זמן. הקבוצה נראתה טוב במוקדמות נגד טוונטה ודינמו קייב, אבל קשה ככל שזה ישמע – אולי היה עדיף לה לא להעלות (ולשחק בליגה האירופית). לבולס פשוט אין מספיק איכות בשביל ליגת האלופות. אם אתה לא מסוגל לייצר אפילו מצב אחד נגד קבוצה שספגה 11 שערים בשני המשחקים הקודמים שלה (!), ואם אתה עושה טעויות ברוטליות בהגנה, פשוט אין לך מקום במפעל הזה".

המעמד של ליינדרס רעוע, גם בגלל שזלצבורג נראית רע בליגה וצברה רק 16 נקודות ב-8 משחקים – מאזן רע מאוד במונחים שלה. ביום ראשון רד בול תתארח אצל וולפסברגר שמדורגת במקום השלישי ואם היא לא תנצח, ייתכן מאוד שליינדרס יפנה את מקומו.

עוד באותו נושא: אוסקר גלוך, רד בול זלצבורג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי