מוגרבי: לא נגעתי באוגו. לא מבין את השריקה

מוגרבי. לא יודע מדוע נשרקה עבירה
מוגרבי. לא יודע מדוע נשרקה עבירה | צילום: דני מרון

קשר סכנין: "אני לא יכול להפיל שחקן בגודל שלו". קנדיל: "ידענו שלא נפסיד"

(גודל טקסט)

אחרי שעצרה את רצף הניצחונות של מוליכה הטבלה והצליחה לשוב מבירת הנגב עם 2:2 משמעותי מאוד עבורה, בני סכנין סיימה את העונה הסדירה במקום החמישי בטבלה ובשבת היא תתארח בבלומפילד אצל מכבי ת"א בפתיחת הפלייאוף העליון (17:00, ישיר בספורט1 וב-HD).

 

חניכיו של יוסי אבוקסיס מרוצים מהתוצאה, למרות שהרגישו שהניצחון היה קרוב והעבירה שאוהת ניצל בוזגלו כדי לכבוש את השוויון לא הייתה מוצדקת.

 

 

פיראס מוגרבי סיפר בסיום: "כשירדנו לחדר ההלבשה, אמרו בטלוויזיה שלא הייתה עבירה בשער השני של ב"ש. זה מאוד מאכזב כי לא נגעתי באוגו, אבל אחרי חמש שניות השופט שרק ואני לא יודע למה. לא חושב ששחקן במבנה הגוף שלי יכול להפיל ככה את אוגו".

 

בסכנין מעידים כי האווירה השתנתה פלאים מאז הגעתו של אבוקסיס, שהוביל את הקבוצה מקרבות התחתית – ממקום מתחת לקו האדום ועד למקום החמישי. מוגרבי פרגן למאמנו: "יוסי נותן הרבה ביטחון לשחקנים וחדר ההלבשה שלנו איתו מאוד בריא. אני חושב שאנחנו קבוצה מוכשרת, אבל לא היינו מחוברים בתחילת העונה. כולנו חייבים ליוסי על כך".

 

עותמן כובש ורץ לחגוג עם אבוקסיס (דני מרון)

 

"מאוד קשה לשחק בטרנר, נתנו 200 אחוז ושיחקנו יפה. יכולנו גם לעשות את ה-1:3, אבל לא היינו מספיק מרוכזים וחבל. לא נבכה על זה", אמר מוגרבי לסיכום ה-2:2 מול המוליכה.

 

מיד לאחר המפגש בשבת מול מכבי ת"א, סכנין תארח את בית"ר ירושלים ובמועדון כבר משתוקקים לקראתו: "המטרה שלנו לסיים את העונה במקום הרביעי שיוכל להוביל אותנו לאירופה ולהתקדם בגביע ככל שאפשר. אנחנו יכולים לעשות את זה", ציין מוגרבי.

 

אולי מצטיין המשחק של סכנין היה השוער מחמוד קנדיל, שלאחר תקופה עם ביקורות לא קלות אמר: "בתור שוער אני קונה תמיד 0:0. באנו לפה מוכנים ואני חושב שהיינו מצויינים. יש לנו עוד דרך ארוכה בפלייאוף העליון, סכנין לא אמרה את המילה האחרונה.

 

קנדיל עוצר את ברדה. העדיף 0:0 (דני מרון)

 

"ידענו לפני המשחק שלא נפסיד פה ונתנו פייט מצוין לבאר שבע", המשיך השוער, "אני בחור צעיר, יש לי כישרון שעדיין לא הראיתי. אני אמשיך לעבוד קשה ואני מקווה לתת עוד הצגות במשחקים הבאים".

 

השוער גם התייחס בקצרה לקראת המחזור הבא ואמר: "אנחנו נבוא לכל משחק מוכנים, גם מול מכבי ת"א. יש לנו את המטרות שלנו ואנחנו לא מסתכלים על אף קבוצה אחרת. המטרה שלנו זה להתאמן טוב ולבוא מוכנים לכל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי