"ואן חאל על סף פיטורים", "איבד את האמון"

ואן חאל. הסוף קרוב?
ואן חאל. הסוף קרוב? | צילום: Gettyimages

באנגליה צופים כי ההולנדי יסיים את דרכו ביונייטד. מוריניו כבר קיבל פנייה

(גודל טקסט)

העיתונים בבריטניה מדווחים על כך שמנצ'סטר יונייטד בפאניקה אחרי ההפסד 2:1 למידטיילנד בליגה האירופית. ה"מירור" פרסם שראשי הקבוצה התקשרו בבהלה לז'ורז'ה מנדש, סוכנו של ז'וזה מוריניו, וביקשו ממנו להסדיר את החתמת המנג'ר ביונייטד באופן מידי. הם ביקשו  לדעת האם המיוחד יסכים להיכנס לתפקיד כבר עכשיו.

 

התכנית של הגלייזרים והמנכ"ל, אד וודוורד, הייתה להשאיר את LVG בתפקיד עד לקיץ ואז להחליפו במיוחד, אבל אחרי ההפסדים לסנדרלנד לקבוצה הדנית שינו את דעתם. בפעם המי יודע כמה העונה נכתב שאם ואן חאל יפסיד במשחק הבא הוא יפוטר. מדובר בגביע נגד שרוסברי מהליגה השלישית, ביום שני (21:35, שידור ישיר בספורט1).

 

SUN SPORT: UTD Jose panic #tomorrowspaperstoday#BBCPaperspic.twitter.com/mx16ePh8ON

— Neil Henderson (@hendopolis) February 19, 2016

 

 

בתוך כך פרסם ה"גארדיין" שוואן חאל איבד את אמונם של שחקנים חשובים בסגל שמרגישים לא נוח עם הטקטיקות שלו ועם ניהול המשחק. קשר היונייטד לשעבר ההולנדי ארנולד מיורן קרא למנג'ר להתפטר. "איפשרו לו להוציא הרבה מאוד כסף והוא מכר גם כמה שחקנים, אבל קבוצה כמו יונייטד צריכה לשחק כל הזמן על תארים".

 

יו"ר קרן האוהדים של השדים האדומים, שון בונס,, אמר: "הגענו לשפל חדש. אף פעם האוהדים שלנו לא שרו שהיכולת של הקבוצה היא "פאקינג שיט". אני עם הקבוצה משנות השבעים כשירדנו ליגה וגם אז לא היו קריאות כאלה". 

 

החוזה של די מאריה

בקיץ 2014, יונייטד שברה את שיא ההעברות באנגליה כאשר רכשה את אנחל די מאריה מריאל מדריד תמורת 59.7 מיליון ליש"ט. הארגנטינאי כבר מזמן עבר לככב בפ.ס.ז', אך הסכם המעבר שלו לאנגליה נחשף לאחרונה, והוא מפתיע למדי.

 

היו ימים, לא כל כך מזמן. די מאריה במנצ'סטר (GettyImages)

 

האתר פוטבול ליקס הדליף את הפרטים והתגלה כי בחוזה היה סעיף מיוחד שאוסר על יונייטד למכור את די מאריה לברצלונה. בריאל מדריד הבטיחו מראש שהארגנטיני לא יחזור לרדוף אחריהם בליגה הספרדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי