קיבלו השראה מיוחדת: אינטר גברה 1:3 על סמפדוריה

שחקני אינטר חוגגים מול סמפדוריה
שחקני אינטר חוגגים מול סמפדוריה | צילום: GettyImages

כשמוריניו ביציע, הנרואזורי התקרבו למקום ה-3. ורונה גברה 1:3 על קייבו

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית שנפתח ביום שישי עם הפתעה בבולוניה, לאחר ה-0:0 מול יובנטוס, נמשך הערב (שבת) עם עוד שני משחקים. ורונה  האחרונה ה גברה בדרבי על קייבו 1:3 ואילו אינטר ניצחה את סמפדוריה 1:3.

 

 

אינטר – סמפדוריה 1:3

שחקניו של רוברטו מנצ'יני שאיבדו גובה, חזרו לעצמם עם ניצחון ביתי משכנע, כשעל המשחק משקיף מהיציע ז'וזה מוריניו. המטרה של הקבוצה היא המקום השלישי והניצחון הפך את המשימה לאפשרית.

 

דנילו ד'אמברוסיו כבש את השער הראשון בדקה ה-23, ז'ואאו מיראנדה נגח פנימה את השער השני בדקה ה-57, ומאורו איקרדי כבש את השלישי בדקה ה-73, לאחר שפרץ מקו מחצית המגרש. מרקו קוואליירלה כבש בתוספת הזמן לזכות סמפדוריה וצימק את התוצאה. סמפ קרובה לקו האדום אחרי שלא ניצחה שמונה משחקים והפסידה בשישה מהם.

 


מוריניו מוקף באהבה (Gettyimages)

 

ז'וזה מוריניו שהוליך את הנרואזורי לטרבל ב-2010 זכה להרבה אהבה מהיציעים. למרות זאת, חזרה לקווים הוא כבר הכחיש וכולם יודעים כי נמצא בדרכו למנצ'סטר יונייטד. גם חלוץ העבר האגדי, רונאלדו הברזילאי שכיכב באינטר ביקר ביציעי הסן סירו.

 


גם רונאלדו הגיע לבקר בבירת האופנה (Gettyimages)

 

ורונה – קייבו 1:3

מסע ההיחלצות המרשים של נועלת הטבלה נמשך גם בדרבי. כעת היא רחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים.

 

 

Il derby è nostro! Che bello festeggiare davanti al nostro pubblico! Abbiamo l'obbligo di crederci! #VeronaChievopic.twitter.com/QN8e4nTYRu

— Luca Marrone (@marrone39) February 20, 2016

 

לוקה טוני הבלתי נגמר כבש את השער הראשון לזכות ורונה בדקה ה-29, אחרי שהחטיא פנדל, הסתער על הכדור החוזר ושלח אותו לרשת. ג'אמפאולו פאציני הכפיל בדקה ה-57, וארתור לוניטה כבש עמוק בתוך תוספת הזמן את השלישי. סרג'יו פליסייר רק צימק זמנית עם שער עבור החמורים המעופפים.

עוד באותו נושא: רוברטו מנצ'יני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי