די מאריה ופלקאו בדרך החוצה?

|

דיווח באנגליה: צמד כוכבי מנצ'סטר יונייטד לא מרוצים מהיחס של לואיס ואן חאל כלפיהם

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: Gettyimages

 

ה'סאן' מדווח הבוקר (רביעי) על קרע רציני בין לואיס ואל חאל לאנחל די מאריה לרדמאל פלקאו, שאף הצהיר כי הוא מחפש קבוצה לעונה הבאה. גם די מאריה, ששיחק 35 דקות בלבד בניצחון על ליברפול (1:2) בו חזר מעונש השעיה, עשוי לעזוב.

 

 

אחרי המשחק נכנס בו המנג'ר בסגנון "מייבש השיער" הידוע של אלכס פרגוסון. המנג'ר ההולנדי נתן לארגנטיני, שנרכש בסכום שיא של 59.7 מיליון ליש"ט בקיץ מריאל מדריד, להבין שהוא היה רחוק מלהיות מרוצה מיכולתו. הקשר שהיה מכוכבי אלופת אירופה בשנה שעברה, לא היה מרוצה מהיחס של המנג'ר ומהביקורת החריפה.

 

המקרה החדש מטיל צל כבד על המשך הקריירה של די מאריה במנצ'סטר יונייטד. קבוצות צמרת רבות בעולם היו מעוניינות לשים עליו את היד. הוא עצמו רצה לעבור לפ.ס.ז' בקיץ, אבל בגלל בעיות עם הפייר פליי הפיננסי, הוא "הסתפק" ביונייטד.

 

נראה שדי מאריה עשוי לאבד את מקומו בהרכב היונייטד, לאחר שחואן מאטה כבש צמד במשחק מול ליברפול וואן חאל אמר שהוא מאוד שבע רצון מיכולתו. ההולנדי לא נקב בשמו של די מאריה, אבל אמר אחרי המשחק כי במחצית השנייה מנצ'סטר יונייטד איבדה לא לצורך כדורים והתכוון ככל הנראה אליו: "כשהכדור לא אצלנו, אנחנו לא לוחצים על היריבה עם הכדור וזה גרם לכך שבמחצית השנייה לא היינו מספיק טובים".

 

די מאריה כבש שלושה שערים בחמשת משחקיו הראשונים ביונייטד, אבל מאז הבקיע רק פעם אחת. בניצחון על סנדרלנד הוא הוחלף במחצית ולאחר מכן הורחק בהפסד לארסנל ברבע גמר הגביע, אחרי שמשך בחולצתו של השופט. ואן חאל אמר עליו אז: "שחקן ברמה שלו צריך לדעת שהחוק דומה בכל מקום בעולם, אסור לך לגעת בשופט". המנג'ר היה אמור להחזיר אותו להרכב, אבל אחרי הניצחון 0:3 על טוטנהאם הוא החליט שהרכב מנצח לא מחליפים. ב'סאן' נכתב שדי מאריה אמר לחברים שהוא נחוש בדעתו להצליח ביונייטד, אבל כעת הדברים השתנו וייתכן שהוא ירצה לעזוב בקיץ.

 

גם פלקאו לא ממש ביחסים טובים עם LVG ושלח יותר מרמז עבה לכך שהוא בדרך לעזוב: "אני צריך למצוא לי מקום בו יש המשכיות ושאוכל לשחק שם. אני ממוקד במועדון. נותרו עוד שמונה משחקים והכול יכול לקרות". עם זאת, פלקאו נזהר לא להיכנס במנג'ר בדבריו ל'סאן': "הוא צריך לקבל החלטות כמו כל מאמן. בלי קשר לשאלה אם זה מוצא חן בעיני או לא, אני מנסה להיות מקצוען ולנצל את הזמן שהוא נותן לי לשחק. אני יודע שיש הרבה דיבורים, אבל אני מנסה להרחיק את עצמי מזה. אני פשוט צריך לשחק. אני שמח במועדון מאיך שהאוהדים והחברים שלי לקבוצה מתייחסים אליי. אמשיך להיאבק עד סוף העונה במנצ'סטר יונייטד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי