ב-22:00: ברצלונה רוצה לשבור שיא מול ולנסיה

רוצה גם להשוות את שיאו האישי
רוצה גם להשוות את שיאו האישי | צילום: Gettyimages

עם תיקו או ניצחון בגומלין חצי הגמר תסגור בארסה 29 משחקים ללא הפסד

(גודל טקסט)

ברצלונה תעלה לגומלין חצי גמר גביע המלך הספרדי נגד ולנסיה הערב (21:55, שידור ישיר בספורט2), אחרי שמחצה 0:7 את העטלפים במשחק הראשון. כנראה שבכל כדור הארץ לא קיים בן אדם אחד שמאמין שבארסה לא תעפיל בסיום הערב לגמר השישי שלה בשמונה השנים האחרונות.

 

מאמן הבלאוגרנה לואיס אנריקה לא יכול לזלזל במשחק, כי אם הוא לא יפסיד הוא ישיג שיא חדש בתולדות ברצלונה: 29 משחקים רצופים בכל המסגרות ללא הפסד, אחד יותר משיאו של פפ גווארדיולה. מאמן ברצלונה גם להשוות את שיא הניצחונות האישי שלו: 11.

 

 

"זה לא הולך להיות משחק קל", אמר לואיס אנריקה. "אולי מוזר לומר זאת, אבל צריך להעיר את השחקנים שיגיעו למשחק מרוכזים אחרי התוצאה בראשון".

 

יעיר את השחקנים. לואיס אנריקה (gettyimages)

 

לגבי השיא שלו אמר: "אני לא מבקש מהשחקנים לנצח עבור השיא שלי. זו לא טקטיקה בה נהגתי בעבר ולא אנהג בה גם בעתיד. מדובר במספרים יפים, אבל בסופו של דבר רק התארים קובעים. הפער בין הקבוצות לא כזה גדול כמו התוצאה 0:7, אבל תאונות יכולות לקרות בכדורגל".

 

מלבד ליאו מסי שעבר ניתוח להסרת אבן בכליה, שחקני הרכב נוספים ינוחו וההנחה היא שיעלה ההרכב השני ללא הטרידנט. ברצלונה שיחקה רק חמישה משחקים בשנתיים האחרונות בלי הטרידנט שלה רק בגביע ולא הפסידה. סרג'י רוברטו שצפוי לעלות בהרכב טרם הפסיד ב-20 הופעותיו בגביע, כשחקן פותח או מחליף. ארדה טוראן הפצוע ייעדר מהסגל.

 

בברצלונה ערים לעובדה שלמרות שסרחיו בוסקטס אמר שהוא רוצה להישאר בברצלונה ושפפ גווארדיולה יודע עד כמה הקבוצה חשובה לו הוא גם אמר: "רק אשתי או פפ יכולים לגרום לכך שאעזוב את בארסה". הקשר השאיר בכך דלת פתוחה למעבר בקיץ למנצ'סטר סיטי בה יאמן גווארדיולה.

 

רומז על עזיבה? בוסקטס (gettyimages)

 

נוויל נשאר. בינתיים

בוולנסיה שקלו לפטר השבוע את גארי נוויל, שרשם תשעה משחקים בליגה ללא ניצחון. העטלפים נמצאים בעיצומו של משבר חמור, במהלכו הם ספרו כבר 12 משחקי ליגה ללא ניצחון, שכוללים גם את משחקיו של המאמן הקודם נונו. אחרי ההפסד 1:0 במחזור האחרון לריאל בטיס הרוחות סערו במסטאיה, ומנהל הקבוצה אף טס לסינגפור להיוועץ עם הבעלים פיטר לים, שהוא גם חבר קרוב של נוויל.

 

ולנסיה תעלה גם היא בהרכב חסר בשל היעדר הסיכוי להעפיל לגמר. נוויל אמר שהמשחק הבא בליגה נגד אספניול בבית יהיה מכריע עבור הקבוצה. זה יהיה מפגש בין שני מאמנים על הכוונת: גם מעמדו של מאמן אספניול, קונסטנטין גלקה הרומני, מעורער אחרי שהקבוצה ספגה 5:0 מביך מריאל סוסיאדד.

 

המשחק הבא יכריע. נוויל (gettyimages)

 

הרכבים:

 

ברצלונה: מארק-אנדרה טר-שטגן, אדריאנו, מארק ברטרה, תומאס ורמאלן, ג'רמי מתייה, אלייש וידאל, סרג'י רוברטו, אדריאנו, סרג'י סאמפר, איבן ראקיטיץ', מוניר א-חדדי, סנדרו.

 

ולנסיה: מתיאו ריאן, קאבלה, אדרלן סנטוס, איימן עבדנור, רובן מיגל וזה, אנדרה גומס, דנילו, ווילפרד זהיבו, זאקריה באקלי, סנטי מינה, פבלו פיאטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי