נורדיה הזמינה, שאנדור והאמר ישובו לטדי

שאנדור עם מוטי לוי ויניב בן חקון
שאנדור עם מוטי לוי ויניב בן חקון | צילום: באדיבות בית"ר נורדיה

שחקני ההעבר ההונגרים של בית"ר ירושלים יזכו לטקס הוקרה לפני משחק העונה בליגה ג'

(גודל טקסט)

שני כוכבי העבר של בית"ר ירושלים, ההונגרים תמאש שאנדור ואישטוואן האמר, יגיעו ארצה ויתארחו בסוף השבוע במשחק העונה של קבוצת האוהדים בית"ר נורדיה.

מוליכת מחוז מרכז בליגה ג', שיארח ביום שישי באצטדיון טדי את הפועל גדרה, יערוך לפני המשחק טקס להונגרים שזכורים כשניים מהזרים הטובים ביותר ששיחקו בישראל ומהאהובים בתולדות בית"ר ירושלים.

השניים, שכיכבו בזמנו גם בנבחרת הונגריה, פרשו זה מכבר מכדורגל. שאנדור (41) הצטרף לצוות המקצועי של מועדון נעוריו, דברצן, ומכהן מזה שנים אחדות כעוזר מאמן במועדון הפאר, שלקח 7 מ-12 האליפויות האחרונות בהונגריה. בין שיחקני הסגל של הקבוצה מככב, אגב, גם בנו של שאנדור, שעלה השנה לבוגרים (ובתו לומדת עברית באוניברסיטה בבודפשט). במקבילך הקים שאנדור להקת רוק שם הוא מככב כגיטריסט.

האמר (46) מנהל את העסק המשפחתי הכולל חוות פרחים ענקית ומועדון נופש בעיר בלטון ובמקביל, מכהן כנשיא של מועדון ספורט קטן (הכולל קבוצת כדורגל ועוד מגוון רחב של ענפי ספורט) בפאתי בודפשט. "אני מתרגש לחזור לירושלים", אמר לקראת הגעתו ארצה.

האמר עם מוטי לוי. מתרגש לשוב לטדי (בית"ר נורדיה)

נורדיה מגיעה למשחק מול גדרה אחרי 10 ניצחונות ב-11 משחקים, כשההפסד היחיד של הקבוצה העונה נרשם במשחק החוץ נגד יריבתה ביום שישי, 3:2 במגרשה של גדרה שממוקמת במקום השני עם שתי נקודות פחות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי