לאבין אלוף ההטבעות, תומפסון זכה בשלשות

לאבין. מה הוא מכין לנו בשנה הבאה?
לאבין. מה הוא מכין לנו בשנה הבאה? | צילום: AFP

הגארד של מינסוטה ניצח לאחר תחרות לפנתיאון, עוד תואר הלך לגולדן סטייט

(גודל טקסט)

לאחר משחק השחקנים הצעירים, סוף השבוע של האולסטאר התפנה לדברים החשובים ביותר – התחרויות האישיות. השיא כמובן היה בתחרות ההטבעות שם זכה זאק לוין לאחר קרב צמוד עם אהרון גורדון, כאשר בתחרות השלשות זכה קליי תומפסון לאחר ניצחון על סטף קרי.

 

תחרות ההטבעות

 

אהרון גורדון ניסה, אבל כנראה שאף אחד לא מצליח לעוף גבוה יותר מזאק לאבין. הפוורוורד של אורלנדו ניתר מעל הקמע של קבוצתו והציג הטבעות שגרמו אפילו לאלוף מהכהן לתפוס את הראש, אך כנראה שזה לא היה מספיק.

 

 

בתחרות שהזכירה לרבים, אך המאבקים בין מייקל ג'ורדן לדומיניק ווילקינס בשנות השמונים, גם הפעם הצליח להתעלות הגארד והפך לאדם הרביעי בהיסטוריה שמגן על תוארו. "הייתי חייב להגיע ביכולת שיא", בהתייחסו ליריב שעמד מולו "הוא עשה כמה הטבעות מגוכחות".

 

גורדון. לפעמים הטוב ביותר לא מספיק (AFP)

 

בקרב שהגיע עד לסיבוב האחרון, ראינו הטבעה אחר הטבעה שמקבלות את הציון המושלם (50), אך דווקא באחרונה גורדון קיבל 47 "בלבד" והשאיר את הדלת פתוחה ללאבין שנכנס בה בשמחה.

 

תחרות השלשות

 

כמו בעונה הרגילה, גם תחרות השלשות היתה שייכת לגולדן סטייט,  כשסטף קרי העביר את התואר לחברו קליי תומפסון. הפוורוורד הצליח להשיג בסיבוב הגמר 27 נקודות, בדיוק המספר שזיכה את חברו בשנה שעברה, וקטף את התואר הנכסף. קרי סיים את סיבוב הגמר עם 23.

 

תומפסון. לפחות התואר נשאר אצל גולדן סטייט (AFP)

 

"אנחנו אוהבים לערוך תחרות קליעות אחד עם השני", אמר תומפסון לאחר הזכייה, "זאת הפעם הראשונה שיש לי חבר לקבוצה שקולע טוב ממני, אז זה כבוד להגיע איתו לעבודה. הוא גורם לי לעבוד קשה יותר".

 

בתחרות הכישורים ניצח הרוקי קארל אנטוני-טאונס את אייזיה תומאס בסיבוב הגמר והפך לגבוה הראשון שמנצח בתחרות שהחלה ב-2003.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי