הפועל חיפה: באגה יתחיל על הספסל, קוראץ' בחוץ

ימתין על הספסל. באגה עם נחיתתו
ימתין על הספסל. באגה עם נחיתתו | צילום: האתר הרשמי של הפועל חיפה

בן מרגי מתלבט בין ממן לאלבז, דורה ומגרשווילי ישובו להרכב במשחק נגד נתניה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה המתאוששת עדיין לא הפסדה תחת מאיר בן מרגי. ביום שבת (18:00) היא מארחת את מכבי נתניה, ואם לשפוט לפי המפגשים האחרונים בין השתיים ולפי כושרה הנוכחי של נועלת הטבלה, בן מרגי מתכנן להשאיר זאת כך. האדומים מהכרמל לא הפסידו לצהובים נתניה בעשרת המפגשים האחרונים ביניהן, נתון מעודד מאוד למארחת, שגם תפגוש לראשונה בראובן עטר שאימן בהפועל חיפה חצי עונה אשתקד.

 

לזכותו של המאמן יעמוד הקשר הבלארוסי שעבר השבוע בבקרה, דימיטרי באגה, שככל הנראה יפתח על הספסל לאור העובדה שהוא עדיין לא כשיר באופן מלא, כמו גם השוער פרמיסל קובארז' זכר לפציעה בגבו.

 

יוסי דורה וחיים מגרלשווילי יחזרו להרכב הפותח לאחר שריצו עונש הרחקה, זרקו קוראץ' לעומת זאת יחסר בשל צבירת חמישה צהובים. בן מרגי עדיין מתלבט אם להרכיב ב-11 את חנן ממן או את אלי אלבז בתמונת ההרכב, אך בכל אופן כמעט כל הכלים עומדים לרשותו של המאמן לקראת קרב התחתית הקריטי מחר בסמי עופר, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל אצל יואב כץ הבעלים שערך שיחה השבוע עם השחקנים. 

 

בנושא אחר, החלה מכירת הכרטיסים למשחק נגד מכבי קביליו יפו בסיבוב ח' של גביע המדינה אשר ייערך ב-12 לינואר בסמי עופר.

 

הרכב משוער: ניב אנטמן, דור מלול, אושרי רואש, טאדאס קיאנסקאס, חיים מגרלשווילי, חנן ממן (אלי אלבז), לירן סרדל, אדריאן רוצ'ט, יוסי דורה, תומר סוויסה, מהראן לאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי