בואטנג חתם במילאן, סיטי מסתערת על סאנה

בואטנג
בואטנג | צילום: GettyImages

ארסנל וטוטנהאם נאבקות על לאבסי, מקס מאייר על הכוונת של מועדון-על

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ממשיך להתחמם ככל שחולפים הימים בתוך חודש ינואר. הדיווחים שיפרו את הטמפרטורות הקפואות – כאן.

 

 

רשמי

קווין פרינס בואטנג, הקשר הגרמני ממוצא גנאי, חתם במילאן לקדנציה שניה. בשבועות האחרונים הוא התאמן בקבוצה וכעת הוחלט לצרפו. בואטנג שיחק במדי הרוסונרי במשך שלוש שנים, בין השנים 2010 ל-2013, אך נרכש על ידי שאלקה לפני שנתיים וחצי וכעת שב למילאנו אחרי שעזב בדצמבר האחרון את גלזנקירשן ללא תמורה, בתום תקופה ממושכת בה לא שיחק עקב התנהגותו. המילאנזים מעוניינים לצרף גם את מרוואן פלאיני מיונייטד.

 

הקשר הארגנטיני ריקי אלבארס הצטרף לסמפדוריה עד תום העונה. הקשר בן ה-27 לא ממש מצא מקומו באינטר מאז הצטרף אליה מוולס סארספילד.

 

אנחל לאפיטה הפך לשחקן הראשון שעוזב את חטאפה. לאפיטה סגר במדי אל ג'זירה וישחק בה עד יוני 2018.

 

 

 

בורנמות' שהחתימה את חואן איטורבה כמושאל תשלם 20 מיליון יורו בסוף העונה לפי פרסום ב"גאזטה דלו ספורט" ובכך תחתים את הארגנטיני מרומא באופן רשמי.

 

סוף סוף ברצלונה תצרף רשמית את ארדה טוראן ואלייש וידאל לאחר שיעברו בהתאחדות הספרדית למדי הבלאוגרנה.

 

שמועות

 

בגרמניה דווח שברצלונה עוקבת אחר חלוץ שאלקה הצעיר בן ה-20 מקס מאייר. שוויו בשוק הוא 13 מיליון יורו ויש לו חוזה עד 2018. גם ליברפול, מילאן וסביליה הוזכרו כמעוניינות בו. מאייר מתאים לפרופיל של שחקן ההתקפה שמחפשת ברצלונה במקום פדרו, הרי שהוא יכול לשחק באגפים, מרכז ההתקפה וגם מאחורי החלוץ. ניתן אף לומר כי הוא יכול להיות מחליף ראוי לסנדרו שעשוי לעזוב לטוטנהאם ולמוניר אל-חאדדי שייתכן שיושאל.

סאנה ומאייר. הצמד הלוהט של שאלקה (Gettyimages)

ברצלונה הציבה תג מחיר על מארק-אנדרה טר שטגן – 27 מיליון יורו. יורגן קלופ מעוניין בשוער הגרמני במטרה שזה יתחרה על דקות מול סימון מיניולה, אולם ליברפול מוכנה כעת לשלם "רק" 16 מיליון יורו. בבארסה מחפשים מחליף במקום פדרו שעבר לצ'לסי, אבל שחקן צעיר מאוד או מנוסה שלא יהיה לו איכפת לשבת על הספסל כאשר שלישית MSN משחקת. גם גובהו מתאים לברצלונה (רק 1.67 מטר).

 

טוטנהאם וארסנל מתחרות על החתמת אסקיאל לאבסי מפ.ס.ז', ששמו נקשר העונה גם לברצלונה. לפי "טלפוט" הצרפתי, ארסנל כבר סיכמה עם לאבסי בקיץ האחרון, אבל העיסקה נפלה אחרי שהתותחנים לא הגיעו להסכם עם קבוצתו. טוטנהאם מקווה להקדים את ארסנל ולגנוב מהיריבה השנואה את החלוץ. 

מנצ'סטר יונייטד דחתה הצעה של מילאן לשאול את מרוואן פלאיני להמשך העונה. לפי הפרסומים, אין למילאן את הסכום לרכוש את פלאיני כעת, אך הרוסונרי הציעו להכניס סעיף רכישה בסיום העונה. לפי ההצעה של מילאן, יונייטד היתה צריכה לשלם גם חלק ממשכורתו של הבלגי בן ה-28 ועל כן סירבה להצעה. פלאיני כזכור הגיע עם דיוויד מויס ליונייטד בקיץ 2013 תמורת 27.5 מיליון ליש"ט. 

ניוקאסל רוצה להחזיר לשורותיה את לואיק רמי מצ'לסי. החלוץ הצרפתי שיחק במגפייז בעונת 2013/14 כמושאל מק.פ.ר וכבש 14 שערים ב-26 הופעות. לפי העיתון "ניוקאסל איבנינג כרוניקל", רמי עשוי לעבור לניוקאסל לצמיתות אחרי שלא הצליח למצוא לעצמו מקום בהרכב צ'לסי. 

רמי במדי ניוקאסל. יחזור למגפייז? (Gettyimages)

ומה באשר לבלוז? צ'לסי הצטרפה למירוץ אחרי איסקו מריאל מדריד. גם מנצ'סטר סיטי רוצה את השחקן ששיחק עבור מנואל פלגריני במלאגה. איסקו לא זוכה לאחרונה לדקות משחק בגלל עימות עם רפא בניטס ופתח רק ב-9 משחקים העונה, אולם חושש ממעבר לאנגליה בשל האפשרות שלא יזומן לסגל נבחרת ספרד ליורו. 

 

מנצ'סטר סיטי מסתערת על לירוי סאנה משאלקה. הכשרון הגרמני מחוזר גם במדריד ואילו בשאלקה לא מתלהבים לשחררו. הפיתוי על פי ה"בילד"? 55 מיליון יורו. סכום שיהיה קשה לסרב לו. אגב, בשאלקה טענו באחרונה שאף סכום בעולם לא ישכנע אותם למכור את סאנה וגם לסיטי אין את הכסף הנדרש.

 

 

הבלם הסרבי, מילאן ביסבאץ' צפוי להשלים את מעברו מליון ללאציו האיטלקית. הבלם בן ה-32 יסיים חוזהו בתום העונה כך שזו ההזדמנות להרוויח עליו מעט כסף.

 

ווסטהאם עשויה לצרף את הקשר היפני, קייסוקה הונדה שלא ממש זוכה לקרדיט במילאן אחרי שהגיע כרכש מבטיח.

 

נוריץ' רוצה את אנדראה ראנוקיה, בלם אינטר בן ה-27 שמחירו עשוי להיות 9 מיליון יורו.

 


איבאנוביץ'. מאכזב בצ'לסי, יעבור לאיטליה? (Gettyimages)

 

מילאן רוצה את בלם צ'לסי, ברניסלאב איבאנוביץ' שלא מגלה יכולת טובה העונה. אלסיו צ'רצ'י נוטש את מילאן ורוצה למצוא קבוצה אחרת.

 

"הדיילי אקספרס" פרסם שצ'לסי עדיין תנסה לרכוש את בלם אברטון, ג'ון סטונס שמחירו עשוי להיות 60 מיליון יורו. גם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בו.

 

קשר פיורנטינה ואתלטיקו מדריד בעבר, מריו סוארס עשוי לחתום במארסיי. לוקאס אוקמפוס הקשר הארגנטיני עשוי לעשות את הדרך ההפוכה לפיורנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי