ריאל מדריד רוצה את לירוי סאנה וריקרדו רודריגס

סאנה. הגדולות רצות אחריו
סאנה. הגדולות רצות אחריו | צילום: Gettyimages

הלבנים מסתערים על שוק ההעברות לפני כניסת איסור ההעברות לתוקף

(גודל טקסט)

ריאל מדריד מתכוננת להסתער על שוק העברות לקראת ולפי העיתון "מארקה", הקבוצה קרובה לסיכום על העברת המגן השוויצרי המצוין של וולפסבורג ריקרדו רודרידס וכן הגישה הצעה רשמית לרכוש את לירוי סאנה משאלקה.

 

לבלאנקוס אין הרבה זמן לבזבז בגלל האמברגו על ההעברות לקבוצה. פלורנטינו פרס מחפש שחקנים שאולי הוא לא זקוק להם ברגע זה, אבל כאלה שבקיץ הקרוב היה מנסה לרכוש אותם ולכן הוא רוצה לסגור עסקאות במהירות האפשרית.

 

המטרה של הבלאנקוס לחזק את ההגנה של ריאל מדריד, אבל בינתיים סגרה הקבוצה את החתמת רודריגו בטנקור הכישרון הארגנטיני הצעיר של בוקה ג'וניורס, שיושאל עד לקיץ 2016 בחזרה לקבוצה הארגנטינית.

 

בתוך כך קיבלה ריאל מדריד הצעות לרכוש את נאצ'ו ודניס צ'רישב. לירוי סאנה כאמור ורודריגס הם השחקנים העיקריים המבוקשים במועדון.

 

רודריגס השווייצרי ממוצא ספרדי (אביו) וצי'ליאני (אמו) יכול להשתלב היטב בריאל מדריד. הקבוצה זקוקה בהחלט לחיזוק באגף שמאל של ההגנה. למרסלו המשחק בעמדה זאת אין עם מי להילחם על החולצה ולפחות רפא בניטס לא ממש בטח בו. מחירו של רודריגס 35 מיליון יורו.  

 

סאנה כבש לפני 11 חודשים בברנבאו שער נפלא במדי שאלקה בהפסד לבלאנקוס ומאז החלוץ ממוצא סנגלי מבוקש בקבוצות הגדולות באירופה. ברצלונה בעיקר, אבל גם ארסנל וליברפול רוצות אותו. סעיף השחרור שלו 39 מיליון יורו. שאלקה העלתה את מחיר השחרור שלו בתוך שנה ממיליון יורו לסכום הגבוה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי