מסי חוזר לסגל ארגנטינה, קרלוס טבס בחוץ

טרם שיחק במוקדמות המונדיאל. מסי
טרם שיחק במוקדמות המונדיאל. מסי | צילום: Gettyimages

מרטינו זימן גם את דיבאלה, קוראה ולאבסי למפגשים נגד צ'ילה ובוליביה

(גודל טקסט)

לאחר פגרה של ארבעה חודשים, משחקי מוקדמות מונדיאל 2018 ימשיכו בחודש מרס עם שני סיבובים נוספים. ארגנטינה תתארח למשחק לא קל אצל אלופת דרום אמריקה צ'ילה וכעבור חמישה ימים תארח את בוליביה.

 

המאמן חרארדו "טאטה" מרטינו זימן לשני המשחקים 29 שחקנים, וכדרכו הפתיע את כל העיתונאים שלא היו מסוגלים לנחש את בחירותיו. הפעם הוא הדהים כשהחליט לנפות מהרשימה את קרלוס טבס. גם פרננדו גאגו ואסקיאל גאראי יצפו במשחקים דרך מסך הטלוויזיה.

 

מבין את הניפוי. טבס (gettyimages)

 

"אם אני לא אזומן אני לא אתעצבן, אני אבין שאני צריך לשפר את הרמה שאני מפגין בבוקה כדי לקבל את הזימון לנבחרת", אמר החלוץ שכיכב בעבר בשתי הקבוצות של מנצ'סטר, יממה לפני שפורסם הסגל. "המאמן מקבל את ההחלטות הטובות בשביל הנבחרת". החלוצים הבולטים שזומנו הם סרחיו אגוארו, גונסאלו היגוואין וגם פאולו דיבאלה מיובנטוס, שממשיך לקבל את אמונו של מרטינו שזימן אותו גם למשחקים הקודמים והעניק לו שלוש הופעות. גם אנחל קוראה מאתלטיקו מדריד המשיך לקבל קרדיט בסגל.

 

שניהם יהיו בסגל. דיבאלה ולאמלה (gettyimages)

 

 

מי שבאופן טבעי למדי שב לסגל הוא ליאו מסי, שנעדר מארבעת המשחקים הראשונים בטורניר בשל פציעה. גם אריק לאמלה מטוטנהאם זכה לזימון, כמו גם אסקיאל לאבסי, אנחל די מריה אבר באנגה וניקולאס גאיטן. שוער ריאל סוסיאדד ג'רונימו רוז'י זומן גם הוא לנבחרת כשוער שלישי. גם אוגוסטו פרננדס, שלא לבש את המדים הלאומיים מאז המונדיאל, שב לסגל והמגן השמאלי של רוסאריו, חאבייר פינולה זומן לראשונה מאז 2007.

 

הסגל המלא

שוערים: סרחיו רומרו, נאהל גוזמן, ז'רונימו רוז'י.

 

הגנה: פבלו סבאלטה, פקונדו פונקגוליה, גבריאל מרקאדו, ניקולאס אוטמנדי, מתיאו מוסאצ'יו, ראמירו פונס מורי, מרכוס רוחו, ליאונל ואנג'יוני, חאבייר פינולה, מרטין דמיקליס.

 

קישור: חאבייר מסצ'ראנו, מתיאס קרנביטר, אוגוסטו פרננדס, אנסו פרס, לוקאס ביגליה, חאבייר פסטורה, אבר באנגה, אנחל די מריה, אריק לאמלה.

 

התקפה: ליאו מסי, אסקיאל לאבסי, ניקולאס גאיטן, סרחיו אגוארו, גונסאלו היגוואין, פאולו דיבאלה, אנחל קוראה.

 

#Eliminatorias Aquí están, éstos son, los 29 convocados por Martino para jugar ante Chile y Bolivia. pic.twitter.com/qCasUKR8rC

— Selección Argentina (@Argentina) 8 במרץ 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי