ברק בכר לשחקניו: "אסור לכם לחשוב על מכבי ת"א"

שחקני בש חוגגים. שאננות שתעלה ביוקר?
שחקני בש חוגגים. שאננות שתעלה ביוקר? | צילום: דני מרון

מאמן הפועל ב"ש מוטרד מכך שהראש כבר במשחק העונה. ראדי חזר להתאמן

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע אמנם תפגוש מחר במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף העליון את הפועל רעננה (שבת, 19:30 בספורט1 וב-HD), אלא שהראש של השחקנים והקהל נמצא כבר במשחק הבא, משחק העונה של ליגת העל מול מכבי ת"א באצטדיון טרנר – ומזה בדיוק חושש המאמן ברק בכר.

לטענת המאמן בשיחה עם שחקניו, רעננה כבר הוכיחה העונה שהיא קבוצה שיודעת לבטל יתרון של יריבות איכותיות ממנה ובכר חושש מאיבוד נקודות שעלול להיות קריטי. לשחקניו אמר: "אם הראש שלכם יהיה במכבי ת"א, זה יכול להיות הדבר הכי גרוע מבחינתנו. תבואו רעבים ותשחקו התקפי כמו ששיחקתם נגד סכנין".

מהראן ראדי, שהחלים מפציעה, ערך היום אימון מלא אולם לא גדולים הסיכויים שבכר יסכן את הקשר מול רעננה והוא עשוי להעדיף את ה-2:4:4 עם בן שהר לצידו של ברדה, מה שסביר להניח לא יקרה מול מכבי ת"א במחזור הבא.

בכר. יודע שאסור לקבוצתו למעוד (דני מרון)

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, שיר צדק, לואי טאהא, אופיר דוידזאדה, אוביידו חובאן, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו, אנטוני וואקמה, בן שהר, אליניב ברדה.

שחקן ברעננה: "רוצים לנצח בב"ש ומאחלים להם לזכות"

הפועל רעננה נרגשת לקראת השתתפות היסטורית בפלייאוף העליון, שתחל כבר במשחק החוץ באצטדיון טרנר בבירת הנגב מול המוליכה הפועל באר שבע.

שבוע האימונים שהעביר המאמן חיים סילבס היה על פי שחקנים בקבוצה הממוקד והמקצועי ביותר העונה, שטענו כי אמנם הקבוצה עשתה את שלה כשהצליחה להתברג בשישייה הראשונה, אך אין כל כוונה מצדם להרים ידיים בעשרת מחזורי הסיום.

 

בנוסף, שחקנים בקבוצה טוענים כי המשחק באצטדיון טרנר הוא אתגר עבורם ורצונם הוא להנחיל הפסד ביתי ראשון להפועל באר שבע, שבוע בלבד לאחר שהמוליכה איבדה נקודות יקרות מול בני סכנין.

 

רעננה בטרנר. רוצים לנצח את המוליכה ומאחלים לה לזכות (דני מרון)

 

מרבית שחקני הפועל רעננה מודים כי ישמחו אם הפועל באר שבע תזכה באליפות על חשבון מכבי תל אביב, וכמובן בראשם יובל שבתאי שחתם בבירת הנגב ויצטרף רשמית בסיום העונה לקבוצתו של ברק בכר. "אנחנו רוצים לנצח בטרנר, אבל נשמח אם ניקח להם נקודות ובסוף העונה הם בכל זאת יחגגו אליפות. שוכחים שניצחנו את מכבי ת"א בבלומפילד בסיבוב הראשון", סיפר אחד השחקנים.

 

מהמשחק מחר ייעדר השוער אריק ינקו שלא החלים מהפציעה בכתף ובמקומו יפתח בין הקורות עומרי גלזר, כפי שהיה במחזור שעבר נגד בני יהודה. פצועים נוספים שעדיין אינם כשירים לפתוח בהרכב הם גיא ליפקה, עדי נמני וברק בדש.

 

המאמן חיים סילבס יקבל בחזרה את עמנואל אמבולה ואלי בבייב שסיימו לרצות עונש של כרטיסים צהובים. סילבס שוחח עם שחקניו ודרש מהם להמשיך במשימה בניסיון להגיע למקום הרביעי אשר עשוי להוביל להשתתפות במוקדמות הליגה האירופית.

 

הרכב המשוער: עומרי גלזר, ליאור לוי, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, יובל שבתאי, אלי בבייב, רנה מיחליץ', אוואנס קנגוואה, דיאן ראדוניץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי