קלופ: אמרתי לצוות שלי שאני רוצה את יונייטד

ללאנה וקלופ מחייכים. קיבלו את מבוקשם?
ללאנה וקלופ מחייכים. קיבלו את מבוקשם? | צילום: Gettyimages

מנג'ר ליברפול על ההגרלה: "בשביל זה אנחנו בענף". בלינד: "יהיה מפגש נהדר"

(גודל טקסט)

הגרלת שמינית גמר הליגה האירופית סיפקה לא מעט אקשן ומצפים לנו לפחות שלושה משחקי ענק. מנצ'סטר יונייטד וליברפול יספקו מפגש כפול על טהרת הפרמייר-ליג. המשחק הראשון יתקיים ב-10 במארס באנפילד, הגומלין כעבור שבוע באולד טראפורד.

 

מאמן ליברפול, יורגן קלופ ציין לאחר ההגרלה: "שאלתי את הצוות שלי את מי אתם רוצים לפגוש והם אמרו: 'מנצ'סטר יונייטד. גם אני אמרתי – זה גדול'". המנג'ר הוסיף: "זה הכדורגל ובשביל אנחנו משתתפים בו. לנצח, לזכות בתארים ובגביעים".

 

 

שוער ליברפול, סימון מיניולה התייחס לתוצאות ההגרלה: "זה משחק לצפות לו. באירופה אתה מחכה למפגשים מול קבוצות אירופיות, אבל קיבלנו את יונייטד, כך שזה מה שנאלץ להתמודד מולו". בזמן ההגרלה אגב, שחקני ליברפול עדיין היו באימון והתכוננו לגמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי.

 

"זה יהיה מפגש נהדר", הגיב דיילי בלינד, המגן/קשר ההולנדי של יונייטד, שכבש נגד ליברפול אי שם בחודש ספטמבר. "יש לי זכרונות טובים מהמשחק נגדם – אני מקווה שנוכל לייצר עוד כאלה. אנחנו צריכים להראות שאנחנו רוצים את זה יותר מהם".

 

Thumbs up from Jürgen Klopp on facing @ManUtd in the @EuropaLeague! https://t.co/vMLUtVyGEX

— Liverpool FC (@LFC) February 26, 2016

 

לואי ואן חאל אגב מחזיק במאזן של 100 אחוזים נגד המייטירדס מולם התמודד ארבע פעמים עד כה כמאמן יונייטד. סוכנויות ההימורים גורסים דווקא כי ליברפול עדיפה והיחסים הם 60 אחוזים לטובת המייטירדס לעומת 40 אחוזים לשדים האדומים. במפגש המסקרן בין דורטמונד וטוטנהאם ההימורים הולכים עם הגרמנים כשהיחסים מורים על 45-55 לטובת השוורצגלבאן.

Great win last night and a brilliant first team debut for Marcus Rashford  Liverpool next round!! #mufcpic.twitter.com/LGQ2n8KExo

— Wayne Rooney (@WayneRooney) February 26, 2016

 

נגרדו: "לא ההגרלה שרצינו", ואלוורדה: "רגילים להגרלות קשות"

מפגש מסקרן נוסף יהיה כמובן על טהרת הליגה הספרדית כשבילבאו תפגוש את ולנסיה של גארי נוויל. העטלפים יחד עם פאקו אייסטראן בצוות, נמצאים במגמת שיפור ודרסו 0:10 את ראפיד וינה בסיכום שני המשחקים בשלב 32 האחרונות.

 


נגרדו. מצפה למשחק שקול (Gettyimages)

 

"אנחנו רגילים להגרלות קשות, זה יהיה מפגש צמוד", העיד מאמן הבאסקים, ארנסטו ואלוורדה. גם בצד השני גרסו באותה עמדה. אלברו נגרדו ציין: "זו לא היריבה שרצינו לפגוש, המפגש הזה יהיה צמוד מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי