כפ"ס מחכה למכבי ת"א, הגרלה נוחה לבאר שבע

זהבי מול סיימון. בליגה למכבי תל אביב היה קשה מול כפר סבא (0
זהבי מול סיימון. בליגה למכבי תל אביב היה קשה מול כפר סבא (0 | צילום: דני מרון

רבע הגמר: מובילת הטבלה תפגוש את רמלה/ת"א, מכבי חיפה מול בני יהודה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הגרלת רבע גמר הגביע לא סיפקה דרמות ולא משחקים גדולים ועל פניה מועמדות שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי להמשיך בלי בעיות לחצי הגמר. מחזיקת הגביע, מכבי תל אביב, הוגרלה מול הפועל כפר סבא, בעוד באר שבע תתמודד מול בית"ר ת"א/רמלה מהלאומית. 

מכבי חיפה, שכבר הדיחה מהגביע את בית"ר ירושלים והפועל חיפה, קיבלה יריבה נוספת מליגת העל, בני יהודה. בני סכנין לעומתה עשויה להגיע אל ארבע הגדולות מבלי לפגוש אף יריבה מליגת העל. אחרי שהדיחה שתי קבוצות מליגה א' בית"ר כפר סבא ונס ציונה קיבלה ברבע הגמר את הפועל אשקלון מליגה הלאומית.

"אי אפשר לזלזל בקבוצה שעוברת את רעננה", אמר ברק בכר, מאמן באר שבע, בתגובה להגרלה, "אם נגיע שאננים נשלם מחיר כבד. התפקיד שלנו להגיע מוכנים מנטלית ולהביא את היכולת שלנו למגרש"‎. מאור בוזגלו, כוכב באר שבע הגיב: "אמנם קבוצה מהלאומית,אבל הגרלה לא פשוטה בכלל, לעולם אסור לזלזל! אגב,מה קורה עם ההגרלות?מתי אני מקבל את אחד האחים שלי?"

משחקי שלב רבע הגמר ייערכו בשיטת בית וחוץ. כלומר שני משחקים יכריעו את ההתמודדויות ולא משחק נוקאאוט אחד כמו בשלבים הקודמים. המשחקים ייערכו ב-9 וב-10 בפברואר, בראשון ובשני במרס. משחקי חצי הגמר ייערכו באצטדיון העירוני בחיפה והגמר ייערך באצטדיון טדי.

ואלה משחקי רבע הגמר

הפועל כפר סבא – הפועל ראשל"צ/מכבי ת"א

הפועל באר שבע – בית"ר ת"א/רמלה

מכבי חיפה – בני יהודה

בני סכנין – אשקלון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי