ניימאר: "מתקלים אותי בצורה לא הגיונית"

ניימאר נשמר היטב. התרגילים שהוא עושה מזיקים לו?
ניימאר נשמר היטב. התרגילים שהוא עושה מזיקים לו? | צילום: Gettyimages

חלוץ ברצלונה התלונן בסיום הניצחון 1:2 בבילבאו. לואיס אנריקה: היה קשה

(גודל טקסט)

"יש חיים מעבר ל-MSN", נכתב בעיתון "מארקה" אחרי ניצחון 1:2 של ברצלונה על בילבאו בסאן מאמס במסגרת המשחק הראשון ברבע גמר גביע המלך. בארסה ניצחה ללא ליונל מסי (פצוע) ולואיס סוארס (מורחק), אבל הסתדרה גם ללא הטריו הקטלני הודות לשערים של מוניר וניימאר.

 

ניימאר שוב עורר סערה בעקבות סגנון משחקו המרהיב שמרגיז את השחקנים היריבים, והפעם היו אלה הבאסקים שלא הפסיקו לתקל אותו. "יש במשחק מספר תיקולים נורמליים, האחרים הם לא. לשם כך יש את השופט במגרש", אמר ניימאר וסרב למתוח ביקורת על השופט: "אני חושב שהשיפוט היה נורמלי".

 

בסיום המשחק נראה ניימאר מחבק את איניאקי ווליאמס ואריץ אדוריס, חלוצי בילבאו. "דברים תמיד נרגעים אחרי השריקה. היתה לי שיחה נוחה איתם", סיפר הברזילאי. לדבריו השער של אדוריס לקראת הסיום יכול לסבך את קבוצתו והוא הבהיר כי ניצחון חוץ אינו מקנה דבר פרט ליתרון קל.

 

ניימאר מתהל בהגנה הבאסקית (Gettyimages)

ניימאר כאמור היה הכובש השני של ברצלונה במשחק, אבל לפניו עשה זאת מוניר שבתוך חודש שינה את מעמדו לחלוטין בברצלונה. הוא הפך למלך השערים שלה בגביע, הבקיע את שער החמישי בסאן מאמס ומוליך במקום הראשון בטבלת כובשי גביע המלך העונה. 

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, אמר בסיום: "אחרי מחצית ראשונה מצוינת בה הסתדרנו עם הלחץ של בילבאו, היה יותר קשה בחצי השני עם הלחץ שהפעילה בילבאו. אני מרוצה מהתוצאה והגומלין יהיה מרתק. בילבאו עשתה לנו חיים קשים, היינו צריכים להניע את הכדור כמעט על כל המגרש כדי לברוח מהם".  

המאמן הביע את שביעות רצונו ממוניר, סנדרו והתייחס בסיום לסרג'י רוברטו עליו אמר: "הוא שוב הראה עד כמה הוא שחקן גדול כשהתמודד עם הפיזיות של שחקן כמו אינקי וויליאמס בצורה טובה". מאמן בילבאו, ארנסטו ולוורדה: "השער של אדוריס מנחם אותנו. אנחנו לא מורידים את הראש לקראת הגומלין"

 

היה זה משחקה ה-23 של ברצלונה ללא הפסד בכל המסגרות מאז 3 באוקטובר, רצף מתוכו רשמה 18 ניצחונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי