אלופים גם בסושיאל: המשלחת האולימפית שברה שיאים במדיה החברתית

תום ראובני, נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, נוחתים אחרי המדליות בפריז 2024 | ראובן קסטרו

על פי נתוני ANOC, המשלחת הישראלית, שהייתה ה-35 בגודלה במשחקים, הצליחה לרשום הישגים משמעותיים בפלטפורמות הדיגיטליות, המציבים אותה ברשימת המשלחות המובילות בעולם

(גודל טקסט)
תום ראובני, נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, נוחתים אחרי המדליות בפריז 2024
תום ראובני, נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, נוחתים אחרי המדליות בפריז 2024 | ראובן קסטרו

הוועד האולימפי בישראל גאה לחשוף את הישגי המשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בפריז 2024, לא רק בזירה הספורטיבית, אלא גם בעולמות המדיה החברתית. על פי נתוני ANOC, המשלחת הישראלית, שהייתה ה-35 בגודלה במשחקים, הצליחה לרשום הישגים משמעותיים בפלטפורמות הדיגיטליות, המציבים אותה ברשימת המשלחות המובילות בעולם.

בפייסבוק דורגה המשלחת במקום ה-16 בחשיפה כללית, עם למעלה מ-535 אלף איש שנחשפו לתכנים, ובמקום ה-14 באחוזי החשיפה עם צמיחה של 407%. באינסטגרם המשלחת דורגה במקום ה-9 באחוזי הגידול עם עלייה מרשימה של 153% במספר העוקבים, לצד מקום 16 בגידול העוקבים עם 61.3 אלף עוקבים חדשים. ביוטיוב נרשמה עלייה של 19% בעוקבים עם 92 עוקבים חדשים, ובטיקטוק, המשלחת רשמה מקום 20 בגידול העוקבים עם 21.4 אלף עוקבים חדשים ומקום 16 במעורבות עם יותר מ-408 אלף לייקים, שיתופים ותגובות. בסך הכול, המשלחת הגיעה ל-6.4 מיליון צפיות בתכני וידאו בכלל הפלטפורמות , ודורגה במקום ה-7 בגדילה של עוקבים עם תוספת של 89.2 אלף עוקבים חדשים, לצד מקום 11 במעורבות כוללת עם 2.2 מיליון לייקים, שיתופים ותגובות.

ההצלחה של המשלחת הישראלית במדיה החברתית איננה רק מדד לפופולריות ברשתות, אלא מהווה כלי משמעותי להעברת מסרים אוניברסליים. התכנים של המשלחת הישראלית הצליחו להגיע למיליוני אנשים ברחבי העולם, ובכך לשים זרקור על ערכים של ספורט, מצוינות, ושלום. בעידן שבו המדיה החברתית מחברת בין תרבויות ומדינות, החשיפה האדירה אפשרה לקדם את המסרים החשובים של המשלחת הישראלית.

הוועד האולימפי בישראל ממשיך להוביל בזירות רבות, מתוך אמונה שספורט הוא השפה המשותפת של העולם. ההישגים בפריז 2024 הם עדות ליכולות המופלאות של הספורטאים הישראליים, ומהווים סיבה לגאווה לאומית.

סיוון פישלר, מנהלת פיתוח עסקי ושיווק של הוועד האולימפי בישראל: כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של הוועד האולימפי בישראל לקראת פריז 2024, התוכנית השיווקית תגברה משמעותית את התוכן שהופק לטובת הרשתות החברתיות במטרה למנף את השיח האולימפי בקרב קהלי יעד נוספים. מדובר על תוכנית דו שנתית שבמהלכה הופקו תכנים שסיפרו את סיפור המשלחת הישראלית מזויות שונות ואף הצצות למתרחש מאחורי הקלעים. בנוסף שילבנו כוחות עם משפיענים ושגרירים בארץ ובחול תחת המסר של מצוינות של החברה הישראלית.בחודשים הקרובים נשיק את קמפיין LA 2028 תחת ההצלחה מפריז וחדשנויות נוספות בתחום התוכן והפלטפורמות.

עוד באותו נושא: פריז 2024

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי