מספיק לחצי: 66:81 למכבי ת"א על נס ציונה

רוצ'סטי ומקל. יכולת שתספיק גם לגמר?
רוצ'סטי ומקל. יכולת שתספיק גם לגמר? | צילום: עדי אבישי

מחצית שנייה טובה הספיקה לצהובים. בחמישי: שרף ואשדוד בקרב על הגביע

(גודל טקסט)

אחרי ההדחה מהיורוליג והיורוקאפ, קיוו במכבי תל אביב לקבל קצת נחת והניצחון 66:81 על עירוני נס ציונה בחצי גמר הגביע עשה בדיוק את זה. בחמישי: הם יפגשו את צביקה שרף ומכבי אשדוד.

 

השחקנים של ז'אן טבק נראו כבויים במחצית הראשונה ושחקני נס ציונה ניצלו את זה כדי לשלוט מתחת לסלים ולאחר מחצית נפלאה של דיימון סימפסון ירדו להפסקה ביתרון (38:42).

 

 

במחצית השנייה שינה טבק טקטיקה, העלה למגרש חמישייה שכללה ארבעה ישראלים (גל מקל, יוגב אוחיון, גיא פניני, איתי שגב וטרבור אמבקווה) וקיבל לחימה לא מתפשרת שאפשרה לשחקניו של עופר ברקוביץ' לקלוע רק 4 נקודות בעשר דקות. הכתומים עוד ניסו לחזור אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי.

 

מקל, שכמעט סיים עם טריפל דאבל במשחק הקודם מול נס ציונה, כיכב שוב עם 22 נקודות ו-7 אסיסטים, יוגב אוחיון הוסיף 16 מהספסל. סנדיאטה גיינס בלט בשורות המפסידים עם 16 נקודות.

 

שחקני נס ציונה. אולי בפעם הבאה (עדי אבישי)

 

מהלך המשחק 

 

רבע ראשון

המשחק נפתח לקול אוהדי מכבי ת"א, שמחו על העלאת כרטיסי המנוי ליורוליג והניפו שלטים עם הכיתוב "מכבי יקרה לי". סילבן לנדסברג וגל מקל לא התרגשו, לקחו את משחק ההתקפה עליהם והצהובים עלו ליתרון מוקדם (6:7). שחקני נס ציונה לא נבהלו ובעזרת שלשות של יובל נעימי ומשחק פנים טוב של דיימון סימפסון המומנטום עבר לכתומים שעלו ליתרון של ארבע נקודות (16:20). איגור נסטרנקו המשיך להפתיע את הגנת מכבי ת"א ונס ציונה ירדה עם יתרון 21:24.

 

שלטי המחאה של אוהדי מכבי ת"א (עדי אבישי)

 

רבע שני

הצהובים החזירו לעצמם את היתרון עם סלים של גל מקל ואלייז'ה מילסאפ (24:25), את שחקניו של עופר ברקוביץ' המשיכו לשלוח כדורים לצבע וסימפסון ואיוון האסקה הכריחו את ז'אן טבק לקחת פסק זמן (27:32). מקל צימק, אך סדרת עבירות של הצהובים אפשרה לנס ציונה לרדת להפסקה ביתרון של ארבע נקודות, 38:42.


גיינס. ירד להפסקה ביתרון (עדי אבישי)

 

רבע שלישי

נס ציונה פתחה טוב והגדילה את היתרון לשבע, אך שתי שלשות של יוגב אוחיון צימקו את הפער לנקודה בלבד (45:44). שחקניו של עופר ברקוביץ' התחילו לזרוק מחוץ לקשת במקום לשחק התקפות מסודרות, הצהובים ניצלו את זה וסיימו את הרבע ביתרון עשר, 49:59.

 

מקל. החזיר את הצהובים למשחק (עדי אבישי)

 

רבע רביעי

הצהובים המשיכו ללחוץ על הדוושה, אך סל סימפסון ושלשה של אדווין החזירו את נס ציונה למשחק (66:60). אך אז התעורר אוחיון והחזיר המומנטום לקבוצה של טבק (63:71). הכתומים המשיכו לנסות ולנצח מחוץ לקשת והפכו גם את משחק הצבע לקשה. במכבי ת"א הריחו דם, וסיימו עם ניצחון 66:81.

 

מקל. אוהב לשחק נגד נס ציונה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי