אוהדי בני יהודה התפרעו במשחק הביתי בגביע המדינה מול מכבי חיפה (2:2) והיום הודיעה ההתאחדות לכדורגל על העמדת הקבוצה לדין.
בדו"ח השיפוט שהתקבל בהתאחדות, צויין כי עם פתיחת המשחק הדליקו אוהדי בני יהודה רימון עשן בשער 2 ושבמהלך המחצית השנייה הושלכו חפצים לעבר ספסל האורחת והחלוץ אלירן עטר, שכידוע החל את דרכו בשורות הכתומים.
לפי הדו"ח, בדקה ה-55, לאחר שמכבי חיפה כבשה לראשונה, הושלכו כוסות שתייה לעבר הספסל הירוק ושלוש דקות אחר כך הושלכו 3 מצים אל עבר כר הדשא. בדקה ה-64 אוהדי בני יהודה כיוונו את זעמם לעבר האקס וזרקו לעבר עטר שקית גרעינים וכוס שתייה.
בשל האירועים שלעיל, בני יהודה תייצב בבית הדין ביום רביעי הקרוב.
מה דעתך על הכתבה?