Sport1 Banner

לכפר סבא נמאס מלויטה, שוקלת לעבור לנתניה

כפר סבא אף הפסידה 95 אלף שקל בגלל היעדר בקרת כניסה ממוחשבת
כפר סבא אף הפסידה 95 אלף שקל בגלל היעדר בקרת כניסה ממוחשבת | צילום יח"צ

המגרש הביתי של הירוקים מהשרון בעייתי מבחינת תכולה ומיושן מדי

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא החלה במגעים עם הנהלת האצטדיון בנתניה לגבי אירוח משחקיה הביתיים בעונה הבאה. במועדון הירוק הגיעו למסקנה כי הנזק באירוח באצטדיון לויטה המיושן רב על התועלת.

 

ללויטה יש שני חסרונות עיקריים. תכולה (5,300 בלבד) ועלויות תפעול גבוהות הנובעות מהדרישה לסדרנים רבים עקב המבנה המיושן של האצטדיון. בנוסף קיימת הגבלה משטרתית על אי פתיחת קופות וחסימת חניוני הפארק הצמודים במשחקים מול הגדולות.

 

 

בנוסף לכך כפר סבא הפסידה סכום של כ-95 אלף שקל כתוצאה מאי קיום מערכת בקרת כניסה ממוחשבת באצטדיון.

 

באצטדיון בנתניה משחקות העונה מכבי נתניה והפועל רעננה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי