אלגרי: לא מעניין ששברתי את השיא של קונטה

ראש בראש מול נאפולי על האליפות. הביאנקונרי חוגגים
ראש בראש מול נאפולי על האליפות. הביאנקונרי חוגגים | צילום: Gettyimages

מאמן יובה לא התרגש מ-13 ניצחונות רצופים. וגם: המספרים של היגוואין

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית היה נפלא. יובנטוס רשמה ניצחון 13 ברציפות בליגה אחרי שגברה אתמול 0:1 על גנואה משער של סמי ח'דירה במשחק לא מבריק, אבל ראתה את המוליכה מתגברת על לאציו (0:2) ושומרת על פער שתי הנקודות בפסגה.

 

מאמן הגברת הזקנה, מקס אלגרי, שבר את שיא הניצחונות של המועדון שעמד על 12 ניצחונות עם המאמן אנטוניו קונטה בעונת 2013/14 ועל כך אמר בסיום: "הרגליים שלנו על הקרקע. קשה לשחק נגד גנואה שיודעת לשבש את המשחק של היריבה. השיא לא מעניין אותי, יש עוד 15 מחזורים ואנחנו צריכים לצבור מספר ניצחונות שיביאו לנו אליפות – אם בניצחונות רצופים או לא, ממש לא איכפת לי".

 

 

יובה תישאר עם שני חלוצים כשירים (דיבאלה ומוראטה) למשחק הבא נגד פרוזינונה, אחרי שמריו מנדזוקיץ' נפצע וסימונה זאזא הורחק. הזברות מרוצים מחואן קוואדרדו שנכשל בצ'לסי. יובה גם איבדה את הבלם מרטין קאסרס, שמסתמן כי סיים את העונה בהנחה שהאבחון הראשוני על קרע בגיד האכילס מדויק. הבלם ירד על אלונקה ממרר בבכי וגם המגן פטריס אברה נפצע וייעדר מהמשחק הבא. 

 

La #primapagina di oggi: Napoli e Juventus, chi le ferma più? #MotoGP@Official_CS27 è un fulmine, "ma non torno". pic.twitter.com/Sj8s2c4BAz

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) February 4, 2016

המשחק המכוער של המחזור היה ברומא, שם ניצחה נאפולי את לאציו 0:2, לא לפני שהמשחק הופסק בגלל התנהגות אוהדיה הגזענים של לאציו שנהמו ושרו לעבר קאלידו קוליבאלי, הבלם הסנגלי של הנאפוליטנים. מאמן לאציו, סטפנו פיולי, טען אחרי המשחק שמדובר בקומץ, אבל תקף את האוהדים: "אסור שקריאות כאלה יישמעו. אנשים צריכים שיהיו להם ערכים, חינוך". 

 

השופט מאסימיליאנו איראטי הפסיק את המשחק לארבע דקות וריכז את השחקנים סביב עיגול האמצע, אבל המאמן אמר: "לא יודע אם הייתי עושה זאת, כי זה לא עוזר. אנחנו רק נותנים בכך חשיבות למיעוט שעושה זאת. אני לא מבין מהיכן הגזענות הזאת כשבסגל שלנו יש גם שחקנים שחומי עור". לא בטוח שפיולי יישאר בתפקידו אחרי שהקבוצה ירדה למקום ה-9 והוא הודה שזו עונה עלובה עבורו ועבור קבוצתו.

 

היגוואין. ממשיך להפציץ בנאפולי (AFP)

 

בנאפולי ממשיך גונסאלו היגוואין להפציץ. הארגנטיני כבש את השער ה-23 שלו בליגה העונה ב-23 משחקים. רק בעונת 2009/10 במדי ריאל מדריד כבש יותר שערים – 27 כל העונה. הוא רחוק רק שישה שערים משיא המועדון של אדינסון קבאני, שכבש 29 שערים במדי נאפולי ב-2012/13. נאפולי גם רשמה ניצחון 7 רצוף שהשווה שיא המועדון מעונת 86/87.

 

מאורו סראטה, החלוץ הארגנטיני של פיורנטינה שהצטרף בינואר מווסטהאם, כבש את שער המחזור בדקה ה-93 בניצחון 1:2 על קארפי. "עשיתי טעות ששיחקתי באנגליה. רציתי לחזור לאיטליה והמועדון יודע שדחיתי הצעות נקבוצות אחרות", אמר אחרי המשחק. "נכון שכיף לשחק בפרמיירליג והמשכורות טובות וזה שיכנע אותי להגיע לווסטהאם, אבל רציתי לעזור לפיורנטינה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי