החלון נסגר: ורמוט עבר למכבי חיפה ללא תמורה

ורמוט. חתם רשמית בירוק
ורמוט. חתם רשמית בירוק | צילום: ערן לוף

קשר מכבי ת"א שוחרר והצטרף לפירס בכרמל. בארי ושיש בהפועל ת"א

(גודל טקסט)

זהו זה: חלון ההעברות בישראל נסגר. יושבי ראש, מנכ"לים, בעלים וגם סוכנים קיימו מרתון ארוך של שיחות ופגישות בניסיון אחרון לדאוג לשחקניהם ולקבוצותיהם. בשעה 19:00 ננעלו דלתות ההתאחדות לכדורגל וירד המסך על ההעברות בכדורגל הישראלי לעונת 2015/16. לפניכם כל אירועי חלון ההעברות מהיום האחרון:

19:20

הפועל תל אביב לא עצרה ורגע לפני תום החלון השיבה לשורותיה את המגן גל שיש שיחזור למועדון נעוריו. שיש סיים שלוש שנים באירופה בהן בילה בבוורן ובוולין האוקראינית, אך שוחרר בנובמבר ועתה ישוב למועדון בו שיחק חמש שנים בעבר ואף היה שותף לדאבל ב-2010.


שיש. שב לאדום (AFP)

19:15

הפועל חיפה היתה על סף החתמה מפתיעה ממש עם סיום החלון. יואב כץ פתח את הכיס ולאחר החיזורים שלא צלחו כלפי טוטו תמוז, האדומים מהכרמל ניסו לצרף את שלומי ארבייטמן שסיכם לעונה וחצי את תנאיו. ארבייטמן כבש העונה שער בודד נגד… הפועל חיפה. אלא שלא בטוח שהחלוץ יעשה דרכו לכרמל כי ההעברה הגיע דקות לאחר סגירת החלון. יואב כץ ינסה להשיג אישור למעבר.


ארבייטמן חוגג את המספרת מול הפועל חיפה. עולה לכרמל (דני מרון)

19:10

מקבוצתו האחרונה של ורמוט נמסר בתגובה: "מכבי ת"א הגיעה לסיכום על שחרורו של גילי ורמוט מחוזהו לאחר בקשות חוזרות מצדו של השחקן במהלך החודשים האחרונים. גילי הראה כי הוא לא מרגיש בנוח להישאר במכבי והביע באופן ברור כי ברצונו לעזוב".

18:53

הפועל תל אביב הודיעה רשמית על צירופו של הקשר חמזה בארי, הקשר בן ה-21 שעזב את מכבי נתניה וחתם בחודורוב עד סיום העונה עם אופציה לשלוש עונות נוספות.

"הגעתי למועדון גדול ורציני בישראל ואני גאה על כך ומתכוון לתת מעצמי הכל בכדי לתרום להצלחת הקבוצה. אני מחכה לאימון הראשון ולמשחקים בבלומפילד מול הקהל הנפלא והאדום ביציעים", אמר לאתר הרשמי של האדומים (אביתר לנג).

18:47

מכבי חיפה הודיעה רשמית על צירופו של גילי ורמוט, שחתם על חוזה לעונה וחצי.

"אני מעריך מאוד את את המאמץ והוויתורים שעשה גילי ורמוט על מנת שהמשולש בין המועדונים והשחקן ייצא לפועל", אמר בתגובה נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לאתר הרשמי של המועדון. "אני מאחל לגילי ורמוט בהצלחה". (אשר גולדברג).

18:40

יובל אבידור עזב את מכבי נתניה וחתם בבני סכנין. החלוץ עבר בבקרה והצטרף לאחר שנפלה אפשרות צירופו של גאדיר (ח'אלד דראושה).


אבידור. ברח מהמקום האחרון ועבר לסכנין (דני מרון)

18:28

טוטו תמוז לא ישוב בסופו של דבר לליגת העל. החלוץ רצה לחזור להפועל ת"א וניסה לסכם עם יואב כץ על הצטרפות להפועל חיפה, אך בסופו של דבר לא ישוב ארצה והוא נותר שחקן חופשי ללא קבוצה.

כעת ינסה החלוץ למצוא קבוצה בחו"ל, מאחת הליגות בהן חלון ההעברות מאפשר עדיין לצרף שחקנים (הדס גרינברג).

18:03

כפי שפורסם מוקדם יותר, מוטי מלכה עזב את הפועל נצרת עלית וחתם במכבי נתניה. הוא נרכש תמורת 200 אלף שקל – 60 אלף ישולמו כבר עכשיו ו-140 נוספים בעונה הבאה (ח'אלד דראושה).

17:25

רשמי: מוחמד גאדיר השלים את העברתו להפועל באר שבע והוצג כשחקן הקבוצה ל-3.5 השנים הבאות (אביתר לנג).

Transfer done:
Mohammad Ghadir is Hapoel Beer Sheva player pic.twitter.com/Oei4HTFa7P

— Scoutpush (@Scoutpush) February 3, 2016

17:19

מיץ' גולדהאר אישר לקשר גילי ורמוט לעבור ללא תמורה למכבי חיפה, על אף שעסקת טאלב טוואטחה למכבי ת"א נפלה. תחילה היה נראה שהקשר יושאל, אך בעלי הצהובים החליט לשחררו ללא תמורה והוא יחתום על חוזה לעונה וחצי במכבי חיפה וירוויח 250 אלף יורו לעונה. בחוזהו אופציה לעונה שלישית במועדון (אשר גולדברג).


ורמוט במדים הצהובים. עוזב את קריית שלום (עדי אבישי)

17:10

בית"ר ירושלים השאילה את הקשר דני פרדה עד סיום העונה לבני לוד, לאחר שהאחרון התקשה להשתלב בקבוצה של סלובודאן דראפיץ' (ינון בוטביה).


פרדה. יורד לליגה הלאומית (סוכנות ג'יני)

16:20

הפועל ת"א סיכמה עם קשר מכבי נתניה חמזה בארי על חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת (אביתר לנג).

15:31

טוטו תמוז כמעט חתם בהפועל ת"א בתחילת חלון ההעברות, אלא שהמו"מ פוצץ לאחר שלטענת האדומים בדיקותיו הרפואיות של החלוץ לא היו תקינות בשביל חוזה ארוך טווח. היום הוצע תמוז פעם נוספת לאדומים ומועמדותו נשקלת, לאחר שפרסמנו כי הפועל ב"ש תדרוש סכומי כסף גבוהים עבור שלומי ארבייטמן (אורי משיח).

15:27

בני סכנין שוקלת להחתים מחדש את אדריאן חודורבי, החלוץ שנבחן והרשים את הצוות המקצועי אולם לא חתם בשל פערים גדולים במו"מ (ח'אלד דראושה).

14:36

מכבי נתניה מעוניינת בחלוץ הפועל נצרת עלית, מוטי מלכה. מו"מ מתקיים בניסיון להעבירו למדורגת האחרונה בליגת העל.

14:19

בן אלגרבלי חתם לשנה וחצי בבני יהודה, אחרי שכבר היה נראה כי יעבור לראשון לציון מהלאומית.

בנוסף, הודיעו הכתומים כי חסן אבו זייד השלים את מעברו לקבוצה לאחר שפיפ"א אישרה כי מבחינה כל המסמכים הנדרשים הוצגו על-ידי המועדון. אם השחרור הבין לאומי לא יגיע מקבוצתו הרוסית עד ליום שלישי הבא, לאחר שהקבוצה קיבלה ארכה, פיפ"א תעשה זאת במקומם. אם השחרור יגיע עד מחר בחצות, אבו זייד ישחק מול הפועל כפ"ס (אשר גולדברג)

14:01

לאחר שהניסיון להשיב לכרמל את עדן בן בסט לא צלח, הפועל חיפה פועלת על מנת להשלים את צירופו של טוטו תמוז. החלוץ גם ניהל בימים האחרונים משא ומתן עם קרשיאקה, מתחתית הליגה הטורקית השנייה (הדס גרינברג).


ישוב ארצה? תמוז (gettyimages)

13:48

דור ז'אן, שחקן הפועל עכו שהושאל ממכבי ת"א, הושאל כעת לבית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית (אורי משיח).

13:28

מור שקד יישאר בסופו של דבר במכבי פתח תקווה. העברתו בוטלה כפי שפרסמנו מוקדם יותר, לאחר שהקשר נפצע בגמר גביע הטוטו נגד מכבי פ"ת. ישנו חשש כי הוא ייעדר בין שלושה חודשים לחצי שנה בעקבות פגיעה בשוקית. ד"ר לוינקופף בודק אותו בשעה זו לקבלת ממצאים סופיים.

הפועל קטמון החתימה במקומו את אופיר חמו (תומר חבז).

13:22

נס זמיר התחרט ולא יעזוב את בית"ר ירושלים. טביב כבר אישר לקשר לעזוב, אך הוא בחר להילחם על מקומו בבירה.

באשר לחלוץ ארסניו ואלפורט, הוא חתם על חוזה עד לסיום העונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. השחרור הבן לאומי הגיע כך שהעברתו הושלמה. (ינון בוטביה ואשר גולדברג).


ואלפורט משלים את העברתו לבית"ר (דוברות המועדון)

13:08

קפטן מכבי נתניההברזילאי רומאריו פירס, הגיע למשרדי מכבי חיפה וחתם רשמית על חוזה עד תום העונה: "מאושר להצטרף למועדון ענק כמו מכבי חיפה, שמח שרוני רוצה אותי. רוני מהאמנים הטובים שאימנו אותי ואתן הכל למען הקבוצה והקהל, חובת ההוכחה עליי". (אשר גולדברג ושאדי חורי)


 

12:55

הפועל עכו לא עוצרת וצירפה לשורותיה את לוקאס כהן, קשר ארגנטיני-יהודי בן 22 ששיחק בליגה השלישית בארגנטינה בקבוצת דפורטיבו מרלו. הוא לא ייחשב לשחקן זר (ח'אלד דראושה)..

10:50

מכבי פתח תקווה מנסה לצרף את לידור כהן, החלוץ שעזב אותה לטובת בית"ר ירושלים לפני שנתיים, אך אלי טביב מערים קשיים לעת עתה. לחצו כאן לידיעה המלאה.

10:48

גאל מרגוליס עזב את מכבי נתניה וחתם בהפועל רמת גן.


יחזור לחייך? מרגוליס (עדי אבישי)

10:40

הפועל עכו: לנרי קהינדה עבר באופן רשמי ויעמוד לרשות הקבוצה ביום שבת. עדנאן זהירוביץ' לעומתו שוחרר לאחר שקיבל פיצוי כספי מהמועדון (ח'אלד דראושה).

10:21

מכבי פתח תקווה: מור שקד שוחרר להפועל קטמון. בשל פציעתו בגמר גביע הטוטו, קבוצת האוהדים משהה את קליטתו (תומר חבז).

10:15

בן אלגרבלי עזב את הפועל תל אביב ועשוי לחתום בראשון לציון.

10:18

מוחמד גאדיר חתם רשמית בהפועל באר שבע.

ברוך הבא….ובהצלחה !  pic.twitter.com/5L6ohXgkgU

— הפועל באר שבע (@HBeer7) February 3, 2016

9:01

נמניה ניקוליץ' חתם בהפועל תל אביב, שרוצה גם את שלומי ארבייטמן וחמזה בארי (אביתר לנג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי