מוכנה למשחק העונה: 0:2 ללסטר על ליברפול

שחקני לסטר. מוכנים לסיטי?
שחקני לסטר. מוכנים לסיטי? | צילום: Gettyimages

המוליכה ביתרון 3 בפסגה רגע לפני סיטי. אגוארו ניצח את סנדרלנד, טוטנהאם שלישית

(גודל טקסט)

מי יעצור את לסטר? זה כבר מזמן לא תופעה חולפת, והערב (רביעי) השועלים של ראניירי השיגו עוד ניצחון ושמרו על יתרון שלוש נקודות בפסגה רגע לפני משחק העונה נגד מנצ'סטר סיטי. טוטנהאם ניצלה אובדן נקודות של ארסנל וחלפה על פני היריבה הגדולה שלה בדרך למקום השלישי אחרי 1:2 בנוריץ', ואילו מנצ'סטר סיטי לא הבריקה, אבל יצאה עם 0:1 יקר על סנדרלנד באצטדיון האור.

 

 

לסטר – ליברפול 0:2

החבורה של ראניירי עמדה למבחן אופי נוסף, הפעם מול המרסיסיידרס ויצאה עם 0:2 גדול. השועלים עם שלוש נקודות יתרון בפסגה אחרי 23 מחזורים – ולזה באמת ניתן לשאול: מי היה מאמין?

 

ריאד מאחרז פתח טוב ועם כמה הברקות כמעט הכניע את סימון מיניולה. אצל המייטירדס היכולת הבינונית המשיכה, אך קלופ ראה את אמרה צ'אן כמעט מסדר שער חוץ מפתיע.

 

להפסקה ירדו הקבוצות ב-0:0, אלא שבמחצית השנייה לסטר עלתה עם רצון להכריע את ההתמודדות. בדקה ה-60 היא גם קיבלה תמורה, ועוד איך. קאנטה המצוין מצא את ג'יימי וארדי שזיהה את סימון מיניולה מחוץ לשער וירה כדור אדיר מ-25 מטרים לרשת. ה-17 שלו העונה ו-0:1 ראוי למוליכה.

 


מיניולה נכנע לכדור האדיר של וארדי (Gettyimages)

 

כעבור 11 דקות, ההגנה החלשה של קלופ העניקה את השני ללסטר. אוקזאקי היתל וג'יימי וארדי היה שם כדי להשלים צמד ולהעלות מאזנו ל-18 שערים העונה. ראניירי יתכונן למפגש היוקרתי אצל מנצ'סטר סיטי ואילו קלופ? הוא יתכונן כנראה לגמר גביע הליגה ולעונה הבאה.

 

הרכבים

לסטר: קספר שמייכל, דני סימפסון, ווס מורגן, רוברט הות', כריסטיאן פוקס, מארק אלברייטון, אנגולו קאנטה, דני דרינקווטר, ריאד מאחרז, שינג'י אוקאזקי, ג'יימי וארדי.

 

ליברפול: סימון מיניולה, נתניאל קליין, דז'אן לוברן, ממאדו סאקו, אלברטו מורנו, לוקאס לייבה, אמרה צ'אן, ג'ורדן הנדרסון, ג'יימס מילנר, אדם ללאנה, רוברטו פירמינו.

 

מהלך המשחק

דקה 2

מאחרז בניסיון ראשון לאיים על מיניולה. הקשר שיחרר בעיטה מ-20 מטרים ליד העמוד של הבלגי.

דקה 9

איזו הצלה של מיניולה. מתפרצת גדולה של לסטר בראשות אוקאזקי שהעביר לווארדי וקיבל חזרה, היפני נגח מחמישה מטרים, הבלגי התעופף והדף.


צ'אן מול מאחרז (Gettyimages)

דקה 60

גולללללל! איזה שער ענק – ג'יימי וארדי קיבל את הכדור 25 מטרים אלכסונית מהשער של מיניולה, ראה את הבלגי מחוץ לךשער והפציץ את ה-17 שלו העונה לחיבורים של ליברפול. שער אדיר.

דקה 71

וארדי קבע 0:2 ללסטר – אוקזאקי ניצל כיסוי רגוע של סאקו, הכדור הגיע לווארדי שמקרוב השלים צמד ועלה ל-18 שערים.


וארדי מכניע את מיניולה פעם נוספת (Gettyimages)

 

סנדרלנד – מנצ'סטר סיטי 1:0

אחרי המינוי הרשמי של פפ, הסיטיזנס לא הבריקו אבל יצאו עם ידם על העליונה ורגע לפני המפגש הלוהט מול השועלים, יגיעו במרחק שלוש נקודות. אצטדיון האור קיווה ליותר, אבל חוסר ריכוז בהגנה הקנה לסרחיו אגוארו שער 13 העונה כבר בדקה ה-16 ולמרות ניסיונות של שחקן הרכש וואבי חאזרי אלרדייס ימשיך לקוות לנקודות במקום אחר.

 


אגוארו בדרך לעוד שער בפרמייר-ליג (Gettyimages)

 

ארסנל – סאות'המפטון 0:0

התותחנים מאבדים גובה דווקא ברגע הקריטי של העונה ודווקא כשאלכסיס סאנצ'ס חזר לסייע. אם בגביע זה הספיק לניצחון על ברנלי, הפעם ונגר שספג 4:0 בבוקסינג דיי מהסיינטס, לא השכיל לנצח. תיאו וולקוט המחליף ניסה להעניק לתותחנים ניצחון, אך פגש את פרייזר פורסטר בהצלות גדולות שחילצו נקודה עבור קומאן. ונגר איבד את המקום השלישי ורואה את מנצ'סטר יונייטד נושפת בעורפו.

 

מנצ'סטר יונייטד – סטוק 0:3

השדים האדומים המשיכו במומנטום מהתקופה האחרונה ונדמה שלואי ואן חאל הצליח להחיות את חניכיו ליכולת טובה יותר. וויין רוני חזר לכבוש, חואן מאטה לנצח על המקהלה ואנתוני מרסיאל להפגין כישרון. בדקה ה-14 ג'סי לינגארד קבע 0:1 מקרוב אחרי מהלך קבוצתי נהדר, מרסיאל הוסיף את השני במהלך אישי נהדר ולאחר שסובב לחיבור הרחוק בדקה ה-23. במחצית השניה המשולש מאטה-רוני-מרסיאל סיפק שער גדול. מאטה שלח לצרפתי שהעביר רוחב ורוני קבע 0:3. המרחק מארסנל: 4 נקודות.

 


לינגארד נוגח לשער הריק את הראשון (Gettyimages)

 

נוריץ' – טוטנהאם 3:0

החבורה הלוהטת של פוצ'טינו המשיכה בכושר הנהדר שלה והחליפה מקומות עם ארסנל השלישית. הספרס התקרבו שתי נקודות לסיטי וחמש ללסטר. דלה עלי כבש מקרוב כבר בדקה ה-2, הארי קיין הכפיל בפנדל ובתוספת הזמן הוסיף עוד אחד והעלה מאזנו ל-16 שערים העונה.

 


קיין. הספרס לוהטים (Gettyimages)

 

וילה התקרבה לירידה, 1:2 לבורנמות' על פאלאס

אסטון וילה העגומה עשתה עוד צעד לליגה המשנה אחרי שנכנעה 2:0 לווסטהאם. ג'ורדן אייו ספג אדום בדקה ה-17 אחרי שחבט בשחקן ווסטהאם והפטישים נהנו מהיתרון מאוחר יותר. מיקאיל אנטוניו הצרפתי (58) וצ'ייק קויאטה (85) העניקו לביליץ' ניצחון.

 

קריסטל פאלאס המשיכה לאבד גובה וספגה הפסד ביתי 2:1 לבורנמות'. סקוט דאן נתן יתרון לפאלאס בנגיחה (27) אלא שמארק פיו (34) ובניק אפובה, הרכש מוולבס הפכו. סוואנזי איבדה נקודות יקרות בתוספת הזמן בהות'ורנס עם 1:1 אצל ווסט ברומיץ'. שער של גילפי סיגורדסון נתן יתרון לגוואדלין, אך בתוספת הזמן היה זה סלומון רונדון שאיזן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי