מרקו גרואיץ' חתם בליברפול, פלקאו בדרך ל-MLS

גרואיץ'. בדרך לאנגליה
גרואיץ'. בדרך לאנגליה | צילום: Gettyimages

העברות: הקולומביאני ינדוד, מי יחליפו? וגם: לסטר רוצה חיזוק

(גודל טקסט)

ה-6 בינואר, היום (רביעי) גם בארץ יצטרפו באופן רשמי לדבר הכי חם בינואר. אבל אירופה, היא כבר בתוך זה. הנה כל הדיווחים והספקולציות לפניכם.

 

 

רשמי

 

מרקו גרואיץ' הפך לרכש הראשון של יורגן קלופ בליברפול לאחר שהוצג במרסיסיידרס. גרואיץ', שעלה למועדון שבעה מיליון שקלים, חתם עד 2020. על פי דיווחים, הוא יושאל עד סוף העונה לקבוצתו הנוכחית, הכוכב האדום בלגרד. "אני מאושר שחתמתי בקבוצה כמו ליברפול ואוכל לשחק לעיני האוהדים הכי רועשים באירופה", אמר לאחר החתימה.

החלוץ הטרינידדי, קנווין ג'ונס, בעבר שחקן סטוק וסנדרלנד סיכם באל ג'זירה מהאמירויות.

 

פטריק במפורד שהצטיין שנה שעברה כמושאל במידלסברו והושאל העונה לקריסטל פאלאס חזר לצ'לסי והמנג'ר חוס הידינק עשוי להשאיר אותו בצ'לסי במקום רדאמל פלקאו שאמור לעזוב. 

 

בלם אינטר, אנדראה ראנוקיה סירב לעבור לנוריץ' שהתעניינה בו. לעומת זאת מגן דינמו זאגרב, איבו פינטו סיכם אצל הקנריות.

 

דנילו מורנו, קשר ליטקס לובאץ' הבולגרית לאל עין מהאמירויות תמורת 3 מיליון יורו. 

 

שמועות

ראדמל פלקאו, שנמצא בדעיכה ענקית בקריירה כבר שנתיים, מועמד לעבור לקולומבוס קרו מליגת ה-MLS. עוד MLS? גם צ'ארלס אנזוגביה, אחד שלא התאקלם אצל נועלת טבלת הפרמייר ליג, צפוי להצטרף לליגה בארה"ב.

 

רומא הצטרפה למירוץ אחרי תומאס ורמאלן, בלם ברצלונה. הבלגי שיחק רק 12 משחקים במדי ברצלונה מאז הוחתם בקיץ 2014 והוא מבוקש גם אצל היריבה העירונית לאציו.

 

 

 

דניס סוארס מוויאריאל עשוי להיות השחקן הראשון שיירכש בינואר על ידי ברצלונה, אבל לואיס אנריקה מתעקש עדיין על חלוץ סלטה ויגו, נוליטו שמחירו 18 מיליון יורו.  נוליטו מבוקש בארסנל וקבוצות איטלקיות, אבל בארסה עדיין אופציה ראשונה עבורו.

 

מרקו וראטי צפוי להאריך את חוזהו עד 2020 בפאריס סן ז'רמן לפי סוכנו. הקשר האיטלקי חוזר על ידי באיירן מינכן וריאל מדריד, אך ככל הנראה זהו סוף לשמועות.

 

ווטפורד המפתיעה סימנה את קשר פיורנטינה, מריו סוארס ששיחק תחת קיקה סאנצ'ס פלורס בעברו.

 

קריסטל פאלאס סימנה את החלוץ הצעיר, קומה באבאקר מפיורנטינה שעשוי לעלות 10 מיליון ליש"ט. הוא כבש עד כה העונה שישה שערים ב-14 משחקים. הקבוצה רצתה את סימונה זאזה מיובנטוס שסירבה למכור אותו. המנג'ר אלן פארדיו רוצה חלוץ כל מחיר. גם עמנואל אדבאיור שלק שיחק תקופה ארוכה על הפרק וחלוץ פולהאם מוסא דמבלה שמבוקש גם בטוטנהאם.

 


באבאקר. יעזוב את סוזה? (Gettyimages)

 

רומא היא הקבוצה הראשונה שמנסה לרכוש את דמבלה הצעיר. הג'יאלורוסי הציעו לפולהאם להחתים את החלוץ הצרפתי על חוזה מקדים כבר בינואר, אבל הוא יעבור לאולימפיקו רק בקיץ.

 

סאות'המפטון הצטרפה לצ'לסי ורוצה את הקשר הגנאי העולה של אתלטיקו מדריד, תומאס פארטיי. הקולצ'ונרוס דחו הצעה של  6.5 מיליון ליש"ט מווטפורד. פארטיי עשוי להגיע במקום ויקטור וונאיימה שמבוקש בטוטנהאם וארסנל.

 


פארטיי. הכוכב העולה של סימאונה (Gettyimages)

 

לסטר בעקבות חלוץ פורטו, וינסנט אבובקאר כדי להוריד את הלחץ בחצי השני של העונה מג'יימי ורדי שאמור לעבור ניתוח קטן וייעדר משני המשחקים הקרובים נגד טוטנהאם בגביע ובליגה. אבובקאר כבש העונה 9 שערים בפורטו.  

 

ויאריאל רוצה להשיב את האקס, ג'וזפה רוסי, שלא מרבה לקבל דקות אצל פאולו סוזה בפיורנטינה..

 

אלשנדרה פאטו, שהיה מבוקש בשנה האחרונה במנצ'סטר יונייטד והוזכר גם בטוטנהאם, צ'לסי ואפילו בברצלונה, עשוי לשחק בליגה השנייה בסין בגלל הצעת ענק שקיבל. קבוצת הליגה השנייה טיאנג'ין סונג'יאנג אותה מאמן וונדרלי לושמבורגו מאמן נבחרת ברזיל בעבר הציע לו להצטרף אליו. לפי הדיווחים מציעה לו הקבוצה הסינית שהגיעה לאימונים בברזיל משכורת של 600 אלף דולר לחודש. 

אברטון ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות שתיהן בקשר מיינץ דני לטזה שכבש 8 שערי ליגה העונה ב-16 הופעות. טוטנהאם מעוניינת בקשר אחר של מיינץ יונוס מאלי בן 23 המשחק בנבחרת טורקיה למרות שגדל בגרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי