ב-22:00: ליברפול אצל סטוק, קלופ מתחיל לאבד סבלנות

קלופ. מצפה לשישייה כמו נגד סאות'המפטון
קלופ. מצפה לשישייה כמו נגד סאות'המפטון | צילום: GettyImages

פירמינו יפתח כחלוץ בודד, סטוק עם ארנאוטוביץ', בויאן ושאקירי בחוד

(גודל טקסט)

ליורגן קלופ, מנג'ר ליברפול שתתארח הערב (21:55, שידור ישיר בספורט1) בסטוק במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה, נמאס לו להיות "מיסטר נייס גיי". אחרי ההפסד 2:0 לווסטהאם באפטון פארק חתך הגרמני את שחקניו והודיע להם: "אתם פשוט לא מפסיק טובים".

 

ליברפול כבשה רק 22 שערים ב-20 המחזורים הראשונים הפרמיירליג וזה המאזן הכי גרוע מאז 1892. בעונות 1970/71 ו-1923/24 נכבשו 23 שערים באותו פרק זמן. הדיווחים אומרים שהגרמני אמר רק שלושה משפטים לשחקנים ההמומים אחרי המשחק, אבל כל מילה פגעה בהם.

 

"האמא של כל השערים היא להגיע למצבי הבקעה. אז אנחנו צריכים קודם להגיע למצבים ואז גם לנצל אותם", אמר קלופ לקראת המשחק מול סטוק, "אנחנו צריכים לרצות יותר, להיות יותר ממושמעים. נגד סאות'המפטון (בגביע הליגה) הבקענו שישה שערים אז אנחנו כן יכולים לעשות זאת".

 

כשנשאל אם הסבלנות שלו פוקעת אמר: "כן, אבל אחרי זה אני שוכח ונרגע. אחרי ווסטהאם פשוט לא הייתי מרוצה כללית מהיכולת. אני לא יודע אם הבעיה נובעת מהראש של השחקנים והיא פסיכולוגית או פשוט מהיכולת שלהם".

 

הפרשנים טוענים שליברפול לא מצליחה נגד קבוצות פיזיות ורק נגד קבוצות טכניות היא באה לידי ביטוי מכיוון שהם לא סוגרים את שחקניו של קלופ. שחקן העבר של ליברפול, ריי האוטון, אמר לרדיו "טוקספורט": "שחקן כמו אדם לאלנה הוא מאוד טכני וכששיחק בסאות'המפטון כל המשחק עבר דרכו, אבל בליברפול הוא נראה כמו צל של עצמו ובעיקר נראה שפיזית הוא לא מוכן לקרבות". סטוק עשויה לנהוג כמו ווסטהאם ולשחק כדורגל יותר פיזי, למרות שיש לה מהקישור ומעלה שחקנים טכניים מאוד כמו שארדן שאקירי, בויאן קרקיץ' ומרקו ארנאוטוביץ'.

 

מילנר. תוספת כוח רצינית (Gettyiamges)

 

המרסיסיידרס סובלים מכך שדניאל סטארידג' עדיין פצוע, מנגד ג'יימס מילנר אמור לחזור להרכב.  אמרה צ'אן ולוקאס לייבה נראו חלשים מאוד בניהול המשחק נגד ווסטהאם ומילנר יכול להיות תוספת חשובה. קלופ לא מהווה שחקן מרכזי עד כה בשוק ההעברות. ההחתמה היחידה, מארקו גרואיץ' שנרכש תמורת 5.1 מיליון ליש"ט, לא יחזור לכוכב האדום כמושאל עד לסיום העונה כפי שדווח קודם ויצטרף לליברפול כבר עכשיו. הסרבי הצעיר יוצג היום בצורה רשמית. 

 

הרכבים:

סטוק: באטלנד, פיטרס, ג'ונסון, שואוקרוס, קאמרון, וולשייד, ווילאן, אפלאי, בויאן, שאקירי, ארנאוטוביץ'

ליברפול: מיניולה, טורה, לוברן, קליין, מורנו, לוקאס, ללאנה, אמרה צ'אן, אלן, קוטיניו, פירמינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי