"עטר ריסק את הקבוצה, שפל של 20 שנה"

מתעסק בשטויות? עטר
מתעסק בשטויות? עטר | צילום: דני מרון

אווירה קשה בנתניה, שחקנים זועמים על זימון חלקם לשיחות בצורה מבישה

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המביש 3:0 תחת הנהגתו של ראובן עטר אצל קרית שמונה, במכבי נתניה קמו הבוקר לתחושות של התרסקות קולוסאלית במועדון ולסיטואציה במסגרתה מתחילה להתעכל העובדה שהקבוצה כבר עם רגל אחת בליגה הלאומית.

 

מעמדו של המאמן מעורער מאד, למרות שבשלב זה היו"ר דורון אוסדון מגבה אותו באופן רשמי ומתכנן להנחית לו מספר שחקני חיזוק בחלון העברות של חודש ינואר.

 

 

"ראובן ריסק את הקבוצה, הוא הבטיח שתוך חודש וחצי נהיה במקום אחר", אמרו גורמים המקורבים למועדון. "הוא צדק. אנחנו עם רגל בליגה הלאומית, הוא לקח אותנו לשפל חדש שלא היה פה 20 שנה". גם ברחבי הרשתות החברתיות עטר סופג ביקורות אדירות מצד האוהדים, שמתכוונים להגיע השבוע לאימוני הקבוצה ולהביע את מחאתם על חוסר ההצלחה של מאז הגיע המתולתל בעיר היהלומים והבטיח שעם הסגל הנוכחי, יצליח לשנות את המצב.

 

האכזבה מהמאמן אדירה ונדמה שגם חדר ההלבשה לא בדיוק עמו כעת. באחד מאימוני סוף השבוע, הבהיר עטר לשחקניו כי על מי שרוצה להתאמן עם אימונית בעלת שרוול ארוך ללבוש את החולצה הקצרה מעליה, מה שעורר תמיהה גדולה: "במה הוא מתעסק, כל פעם יש לו יציאה חדשה. פעם בהזמנות לשחקנים, פעם מחלק משכורות. בחיים לא ראיתי כזה דבר", אמר שחקן בקבוצה.

 

לא די בכך בסיום המשחק, כאשר טרם יבשה הזיעה מגופי השחקנים, נכנס מנהל הקבוצה, עדי גופדה, לחדר ההלבשה, והודיע לחלק מהשחקנים מול עיני כל השאר כי הם מוזמנים לשיחה אצל היו"ר אוסדון למחרת. "התביישתי בשבילם", אמר שחקן בקבוצה, "ככה עושים? עוד הדם חם אחרי המשחק וככה מתנהגים? זאת התנהגות של קבוצה מקצוענית?".

 

כאמור, בינתיים אוסדון החליט להעניק לעטר חיזוק בדמות רכש של לפחות ארבעה שחקנים חדשים, אולם כל השחקנים שהוזכרו כמועמדים אינם כאלו שיכולים לשנות באופן מהותי את הסיטואציה הקשה בה נמצאת נתניה. היו"ר עצמו טוען שהקבוצה לא תרד ומשדר אופטימיות זהירה.

 

"דורון מנסה לעשות דברים, אבל עם הכסף שיש אי אפשר להנחית פה זרים וישראלים מהשורה הראשונה, צריכים להבין את זה", אמרו בנתניה בכל הנוגע ליו"ר שעושה מאמצים גדולים לחזק את השורות. גם חבר הדירקטוריון ונציג העירייה, עודד מכנס, עשוי להיכנס לתמונה באופן אקטיבי הרבה יותר ועשוי ולבקש כבר הבוקר מאוסדון לבצע את כל המהלכים הדרושים להצלת הקבוצה מבלי לבחול באמצעים.

 

כפי שפורסם בספורט1, נתניה עשויה לקבל הלוואה נוספת, בת 2 מיליון שקלים מאיש עסקים המקורב לאוסדון, מה שעשוי להיות פקטור מכריע בנושא החיזוק והיכולות הכלכליות של נתניה להביא רכש משמעותי בחלון העברות המתקרב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי