"קשה לנצח מערכת כשאתה חלק ממנה"

טביב. יזכה לאהדה של לה פמיליה אבל יוריד מסך על המועדון
טביב. יזכה לאהדה של לה פמיליה אבל יוריד מסך על המועדון | צילום: אריאל שלום

אלי טביב מתעקש על צו מניעה לקיום המשחק של בית"ר מול חיפה במושבה

(גודל טקסט)

מקורבים לאלי טביב מפעילים לחץ כבד על הבעלים של בית"ר ירושלים לסגת מכוונתו לפנות לבית המחוזי במטרה להוציא צו מניעה נגד קיום המשחק מול מכבי חיפה ביום שני באצטדיון המושבה.

 

"טביב לא מבין שהוא לא יכול לנצח את המערכת כשהוא עדיין חלק ממנה", אמר אחד המקורבים לבעלים לספורט1, "אי הופעה תוביל להורדת ליגה בתוך 24 שעות ותהווה הורדת מסך על המועדון. טביב יישאר עם האהדה לה פמיליה ודומיהם אבל ייכנס לכביש ללא מוצא".

 

 

במהלך כל היום עסק טביב בשיחות והתייעצויות עם צמד עורכי הדין של בית"ר, עו"ד אלעד אייזנברג ועו"ד רוני מוסזון כדי להגיש את צו המניעה. בשיחות עלו סוגיות שעלולות להקשות על צו המניעה ולהוביל לדחייתו.

 

"הפנייה לבית המשפט כבר מוכנה", הוסיף הגורם, "טביב יבקש בלחץ זמן של פחות מ-36 שעות לעקוף את ההתאחדות לכדורגל ומוסדותיה ולדרוש את דחיית המשחק למועד מאוחר יותר, ובהמשך לבטל את עונש הרדיוס. הבעיה היא שהטענה המרכזית – שאם המשחק לא יידחה ייגרם אסון, לא עומדת בקנה אחד עם העמדה של המשטרה שהכל ערוך ומוכן לאבטח את אצטדיון המושבה. מדובר גם במתחם מודרני אליו לא ניתן לפרוץ ללא כרטיס".

 

המושבה. קשה לפרוץ פנימה בלי כרטיס  

 

בבית"ר מחכים גם לראות מה תעשה שרת הספורט, מירי רגב, ביום ראשון. אם רגב תצליח למצוא פשרה ולהעביר את המשחק לאצטדיון רמת גן, לבלומפילד או ליעד אחר שיהיה מקובל על טביב ניתן יהיה לרדת מהעץ בנושא צו המניעה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי