שחם לא יציב, אלא מתנדנד כעלה בסתיו

שחם. נכנע לקומץ
שחם. נכנע לקומץ | צילום: האתר הרשמי של הפועל כפר סבא

בעלי כפ"ס הבטיח שנעים לא יפוטר ושלח אותו הביתה. וגם: בוס יביא שינוי

(גודל טקסט)

סתיו שחם בגד בערכים שלו. במילה שלו. בעצמו. הבעלים של הפועל כפר סבא שהצהיר מתחילת העונה ותחת כל מקרופון שנפתח בפניו כי – פליקס נעים יסיים את העונה על הקווים – פיטר את המאמן שלו בתחילת השבוע אחרי ההפסד 2:0 למכבי פתח תקווה.

 

ולמה? כדי לרצות את הקומץ, ובכפר סבא זה באמת קומץ, שדרש את ראשו של נעים. שחם אף הגדיל לעשות כשהגיע להסביר את החלטתו לפטר את המאמן שלו. הוא תקף את הקומץ, איים שאם יקללו ויתפרעו הוא ובעלים אחרים יעזבו את הכדורגל –  לא פחות – אבל בפועל הוא נכנע וסיפק להם את מה שרצו. איך אומרים, הכל דיבורים.

 

 

נעים אמנם איבד את משרתו אבל שחם איבד את תדמיתו. כתר הבעלים האחר – זה המשדר סובלנות וראייה לטווח אורך – נעלם ברגע אחד. מעתה שימו במרכאות את כל המלים היפות והמסרים שיגיעו מאדון שחם.

 

מבחינה מקצועית היו אלה הפיטורים המיותרים ביותר עד כה. לכפר סבא ולעכו יש את סגל השחקנים הכי חלש בליגה. מכאן שאין מה להתרגש מכך הירוקים מהשרון ירדו מתחת לקו האדום. מלחמת הישרדות עד הרגע האחרון היא התסריט הריאלי של כפר סבא עם מאמן כזה או אחר. ואגב, אל תתפלאו למצוא את נעים חוזר לקווים כמושיע של קבוצה אחרת.  הוא דוווקא הוכיח שיש לו את האופי המתאים לאמן בליגת העל קבוצות מהדרג השני.

 

החזרה של הפועל כפר סבא לליגת העל הייתה מרגשת וחשובה – מועדון עם מסורת וקהל הצליח לעלות שתי ליגות תוך שנתיים ולשקם את ההריסות של אלי טביב. חשוב  לאוהדים לשמור על הדבר המקסים שנבנה בעמל רב ולא לחכות את הרעות החולות בתרבות הניהול של הכדורגל.

  

בוס. יציל את הליגה משממון? (עדי אבישי)

 

הולנד תמיד שמחה לעזור

 

ה-0:0 בין הפועל תל אביב להפועל חיפה במחזור האחרון היה המשחק המאופס ה-16 העונה. בעונת 2014/15 היו לו רק תשעה מאופסים אחרי 17 מחזורים. לא מפתיע לגלות שכמות השערים הכללית נפלה במקביל מ-318 ל- 284.

  

המתקנים נהדרים, הקהל ממלא את האצטדיונים ורעב למשהו שיתקרב אפילו בקטנה למה שהוא  רואה בפרמיירליג, בבונדסליגה ובשאר הליגות הבכירות באירופה, אבל ברוב המשחקים הכדורגל עלוב ולראות את הרשת זזה הופך מדי מחזור למשהו שהוא בגדר נס.

 

המאמנים מפחדים להפסיד ולא עושים הרבה בשביל לנצח. מלבד מכבי תל אביב (35) והפועל באר שבע (31) שכן חושבות התקפה, שאר הקבוצות חושבות רק על איך לחזור הביתה בשלום. ההתקפה השלישית בליגה היא של בית"ר ירושלים שכבשה 21 שערים.

 

אולי בואו של פטר בוס, הדוגל בכדורגל סופר התקפי, למכבי תל אביב תשנה משהו. הרי לאורך ההיסטוריה הולנד תמיד שמחה לעזור לישראל.   

 

דיין. הפועל עכו זה פיקוח נפש? (אתר רשמי הפועל עכו)

 

שבת, שלום

 

גיא דיין, שמוביל את המאבק נגד קיום משחקים בשבת, עזב את הפועל עפולה והלך להפועל עכו. במלים אחרות דיין עבר מימי שישי או שני למשחקים בשבת.

 

מסתבר שאחרי חצי עונה בליגת המשנה החליט הקשר שתמורת תוספת של כמה שקלים בחשבון הבנק הוא מוכן לשחק בשבת. במהלך השבוע יוכל הקשר הצבוע לבקש סליחה מאלוהים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי