סופי בהחלט: הערעור נדחה, ריאל מחוץ לגביע

| צילום: Gettyimages

אכזבה לבלאנקוס גם מצד בית הדין העליון. ירמולנקו מועמד להצטרף

(גודל טקסט)

פרשת דניס צ'רישב, כך נדמה, הגיעה סוף כל סוף לסיומה: בית הדין העליון לספורט (CAS) דחה היום את הערעור של ריאל מדריד על הדחתה מגביע המלך, עקב שיתופו שלא כחוק של הקשר הרוסי במהלך המשחק מול קאדיס. 

ראשי המועדון עשויים כעת לפנות לבתי משפט אזרחיים, אבל בכל מקרה קשה להאמין שההחלטה תשתנה. עוד לפני תחילת 2016, אם כן, הבלאנקוס כבר איבדו תואר.

 

בעניין אחר, כלי התקשורת בספרד מדווחים שבריאל מדריד נכנסו לכוננות רכש בינואר הקרוב. במועדון חוששים שפיפ"א תטיל עליהם אמברגו בדומה לזה שהוטל על ברצלונה והבלאנקוס לא יוכלו לרכוש שחקנים בקיץ הקרוב או בינואר 2017.

 

רשימת הרכש של הבלאנקוס גדולה וייתכן וינואר הקרוב יהווה חלון הזדמנויות להסתערות על השוק. כבר פורסם שהקבוצה רוצה את מגן וולפסבורג, ריקרדו רודריגס השווייצרי ממוצא צ'יליאני, אבל זה רק השם הצנוע ברשימה. הוא אמור להגיע במקום מרסלו שממנו לא מחזיק רפא בניטס. יחד עם זאת, המגן לא צפוי להיות העברה קלה מאחר וגם מנצ'סטר יונייטד בעקבותיו כשהמחיר עושי להיות 40 מיליון יורו.

 

גם שני כוכבי לסטר סיטי ג'יימי ורדי וריאד מאחרז חזק ברשימה של ריאל מדריד ואותם רוצות גם ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. מאחרז עשוי לעלות 40 מיליון יורו, אבל הוא השקעה לטווח ארוך.

 


ירמולנקו. מסמי עופר לברנבאו (Gettyimages)

 

שמות אחרים עליהם מדברים בריאל מדריד הם אדן הזאר מצ'לסי כאשר גם אנדריי ירמולנקו מדינמו קייב שמחירו רק 25 מיליון יורו עשוי להילקח בחשבון.

 

בתוך כך, נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, צירף למועדון את חסינטה יורנטה, שתהיה אחראית לכל עיניי האדמיניסטרציה כדי שמקרה כמו צ'רישב לא יחזור על עצמו. בעבר יורנטה עבדה אצל היריבה העירונית, אתלטיקו מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי