יוקאנוביץ' עזב: משאיר קבוצה איכותית

יוקאנוביץ'
יוקאנוביץ' | צילום: דני מרון

הסרבי הודיע: "מתנצל, אני מחפש יציבות". פולהאם תשלם חצי מ' יורו

(גודל טקסט)

"אני מתנצל בפני האוהדים. תודה לקהל ולכלי התקשורת על התקופה שלי בישראל", נפרד סלבישה יוקאנוביץ' במסיבת העיתונאים הדרמטית אחרי ה-0:5 על קרית שמונה, משחק שהפך לאחרון שלו כמאמן מכבי תל אביב. לאחר שריקת הסיום כינס הסרבי את שחקניו כדי להודיע להם על המהלך יחד עם המנג'ר ג'ורדי קרויף. מעכשיו הוא כבר מאמן פולהאם מליגת המשנה באנגליה.

"הצוות שלי והשחקנים עשו מאמצים גדולים. נהניתי בששת החודשים שלי בישראל, אני משאיר קבוצה מספיק איכותית להמשך העונה", הדגיש יוקאנוביץ'. "אני מחפש יציבות במקצוע שלי ובחיי הפרטיים. זה לא סיום, במובן מסוים. אני מודה לכל מי שעבד סביבי, במיוחד לשחקנים. אני מקווה שהקבוצה תתחרה בליגת האלופות גם בעונה הבאה". 

 

 

"אני חושב שאנגליה זה המקום הנכון, זה משהו שונה. אני מבין את ההחלטה שלו", הוסיף ג'ורדי קרויף. "היינו מרוצים מאוד ממנו, אבל אנגליה זה סיפור גדול. יש לכדורגל האנגלי קסם. זו סיבה  לגאווה שמועדון אנגלי רוצה את המאמן של מכבי תל אביב. למרות שלא מצאנו פתרון טוב מול פולהאם, כל הצדדים יוצאים מרוצים. אלה החיים".

 

"אנחנו מאוד מרוצים ממנו, אבל אנחנו מאפשרים לו להתקדם", הדגיש קרויף. "זה לא מקרה שבשלוש השנים האחרונות כל המאמנים של מכבי תל אביב התקדמו לקבוצות בכירות יותר. אני לא מוכן לדבר על שמות של מאמנים או מהיכן יגיעו, הודעה תצא באתר הרשמי של המועדון".

 

 

 

במקביל למסיבת העיתונאים הדרמטית באיצטדיון בלומפילד, פולהאם פירסמה הודעה רשמית על מינויו של יוקאנוביץ'. לאתר ספורט1 נודע כי סכום הפיצוי שישלמו הקוטג'רס למכבי תל אביב תמורת שחרור המאמן באמצע העונה יעמוד על לא פחות מ-500 אלף יורו.

 

"בקרוב תקבלו מידע על המעבר לפולהאם", הכריז יוקאנוביץ' מוקדם יותר, מיד לאחר שריקת הסיום. "ברגע שתהיה החלטה אני אודיע לכל האנשים. זה יהיה בקרוב, עוד קצת סבלנות. אני חושב שבמחצית הראשונה הקבוצה הושפעה מהדיבורים בתקשורת, אבל זה חלק מהכדורגל וצריך להתמודד עם זה". 

 

"במחצית הראשונה ביצענו כמה טעויות בגלל לחץ, אבל במחצית השניה שיחקנו רגוע והשגנו את התוצאות. ערן זהבי מדהים. איך שהוא מתאמן, צורת החשיבה שלו. הוא תמיד רעב להבקיע שערים ומהווה דוגמא לשאר השחקנים".

 


זהבי, גנבו לו את הכותרות (דני מרון)

 

"זה לא נעים שמאמן עוזב, אנחנו מאחלים לו בהצלחה ותודה רבה על התקופה עמו", הגיב ערן זהבי לאחר ההודעה. "לא ידענו דבר לפני המשחק. בתום המשחק סלבישה וג'ורדי נכנסו לחדר ההלבשה והודיעו על העזיבה. אנחנו מקצוענים ויודעים מה המטרות שלנו".

כשנשאל לגבי עזיבה אפשרית בינואר ועל דברי קרויף שלא יעזוב, השיב הכוכב: "אם ג'ורדי אמר, אז זה בסדר. אחרי באר שבע הספידו אותנו, אבל הוכחנו שמשחק אחד לא ישבור אותנו. אני בא לעשות מה שאני יודע, אני שמח שזה מתורגם לשערים".

 

"אמשיך בדרכי לא לדבר על השופטים, כולם ראו מה היה", אמר מאמן קרית שמונה סאלח חסארמה בסיום. "הייתה מחצית הראשונה טובה שלנו, למרות ה-2:0 בהפסקה. נענשנו על כל חצי טעות. כשעושים טעויות נגד מכבי, הם מענישים אותך". 

"חבל שזה ככה. נחזור הביתה, נעשה חושבים איך להרים את הראש ולהמשיך קדימה", סיכם חסארמה. "קורה שנותנים משחקים לא טובים, קורה ששחקנים טועים. עשינו הרבה טעויות שלא מחויבות. אנחנו רוצים להתחזק".


יוקאנוביץ', בדרך לאנגליה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי