ויאריאל ניצחה אצל לה קורוניה בדקה ה-95

ברונו
ברונו | צילום: AFP

ברונו קבע 1:2 מפנדל שנוי במחלוקת. הפסדים לנציגות סביליה, לפני הדרבי ביניהן

(גודל טקסט)

משחקי יום ראשון של הליגה הספרדית נפתחו בקול תרועה עם 2:2 בין ראיו ואייקנו לריאל סוסיאדד. מאוחר יותר הפסידו שתי הקבוצות של העיר סביליה, רגע לפני הדרבי ביניהן בגביע המלך. ויאריאל ניצחה בדקה ה-95 אצל לה קורוניה, בעוד שבילבאו איבדה נקודות בבית מול לאס פלמאס.

 

 

דפורטיבו לה קורוניה – ויאריאל 2:1 

הניצחון החמישי ברציפות של הצוללת הצהובה הושג בצורה הכי דרמטית שיש, עם פנדל 5 דקות בעומק תוספת הזמן. מריו גספאר בישל לברונו יתרון בחוץ בדקה ה-36, אבל לואיס אלברטו השווה (48) וקיווה להשאיר לפחות נקודה בבית. אלא שהשופט פרננדס בורבלאן העתלם משני פנדלים לזכות המארחת ופסק אחד שלא היה לחובת פרננדו נבארו החף מפשע. ברונו השלים צמד מהנקודה הלבנה והבחורים של מרסלינו התבצרו במקום הרביעי.

אתלטיק בילבאו – לאס פלמאס 2:2 

חתיכה מהגג באיצטדיון סן מאמס החדש נפלה בלי לפגוע באיש, אך זה לא אומר שהבאסקים יצאו בלי פגע. ויסנטה גומס מחק בדקה ה-62 פיגור משער של אריץ אדוריס (17 בפנדל). איניאקי וויליאמס החזיר את המארחת לעמדת הובלה (66), לפני שטאנה חילק את הנקודות (81).

 

בטיס – אייבאר 4:0 

צעד לפני הדרבי הגדול של סביליה בגביע, הירוקים-לבנים המשיכו בצניחה החופשית. לא רק שהחבורה של פפה מל צברה משחק שישי ברציפות בלי ניצחון, היא גם קרסה מול אחת הקבוצות המפתיעות העונה בספרד. אנדר קאפה (3), קקו (17), אדריאן (71) ובורחה באסטון (82) הבקיעו בחוץ. 

גרנאדה – סביליה 1:2 

גם הקבוצה הנוספת של העיר הדרומית נפלה לפני הדרבי בגביע. אייזאק סאקסס הניגרי (17) ואדאלברטו פנייראנדה הוונצואלני (37) הפתיעו כשהכניעו את סרחיו ריקו. ויטולו צימק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל הרחקתו של עדיל ראמי לקראת הסיום לא עזרה לאונאי אמרי לחלץ נקודה.

ראיו ואייקאנו – ריאל סוסיאדד 2:2
המשחק התחיל עם שער של דייגו יורנטה (15) שכבש בנגיחה לאחר כדור קרן. עם זאת דווקא האורחים היו טובים יותר והשיגו את השוויון בדקה ה-27, גם כן ממצב נייח. רובן פארדו הרים כדור חופשי נהדר לרחבה ואריץ אלוסטונדו שלח אותו פנימה בנגיעה אחת.

גם המחצית השניה התנהלה בצורה דומה. הלבנים כחולים שלטו במגרש, כאשר המארחים עלו שוב ליתרון משער של חוסאבד (51). אך היתרון לא החזיק זמן רב לאחר שברומה (62) כבש את השוויון מבישול נוסף של רובן פארדו והעניק לסוסיאדד נקודה מוצדקת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי