רוסי לליברפול? "99% שיעזוב את פיורנטינה"

בקרוב אדום? רוסי
בקרוב אדום? רוסי | צילום: Gettyimages

המרסיסיידרס רוצים גם את שוער ברצלונה, ארסנל סימנה את דנילו ועוד

(גודל טקסט)

לאחר שהחתימה את מארקו גרויץ', ליברפול מסתכלת קדימה ולפי דיווחים מהממלכה היא קרובה מאוד להחתים את חלוצה של פיורנטינה, ג'יוזפה רוסי. רוסי לא זוכה לדקות משחק רבות בקבוצתו של פאולו סוזה, וסוכנו כבר התראיין ואמר כי השחקן יעזוב את פירנצה "בסבירות של 99%".

 

לפי דיווחים נוספים מאנפילד, לאור היכולת החלשה של השוערים שלהם, המרסיסיידרס לוטשים עיניים גם לכיוונו של שוער ברצלונה, מארק אנדרה טר שטגן, שמאוכזב ממעמדו בקאמפ נואו.

 

 

נוריץ' החתימה מווסטהאם את מאט ג'ארוויס שהושאל לקבוצה תמורת 2.5 מיליון ליש"ט. בכך מודים הפטישים בכשלונם הגדול הנוגע לשחקן הכנף, אותו רכשו מוולבס תמורת 10.75 מילון ליש"ט ב-2012.

ארסנל מעוניינת להחתים את קשרה בן ה-24 של פורטו, דנילו פריירה, ולפי דיווחים שונים הוא יהיה "היעד מספר 1" שלה בינואר הקרוב. פריירה חתם בקבוצה בקיץ ממאריטימו והרשים מאוד, וארסן ונגר מעוניין להעניק יותר עומק לסגל הפצוע שלו, ממנו נעדרים כרגע סאנטי קסורלה ופראנסיס קוקלין.

 

בקרוב תותחן? דנילו (מני בן ארי)

 

עוד מאצטדיון האמירויות: לאור העובדה שהקטור ביירין כבש בסערה את עמדת המגן הימני לשביעות רצונו של ונגר, שני המגנים הימניים האחרים של הקבוצה, מתיאה דבושי וקאלום צ'יימברס, פחות מרוצים מכך והם כבר פוזלים למקומות אחרים. המאמן הצרפתי יאשר לאחד מהם לעזוב את הקבוצה, אך לא לשניהם. בצ'יימברס מעוניינת קבוצתו הקודמת, סאות'המפטון, ומסתמן כי הוא יעבור אליה בהשאלה עד תום העונה.

 

 

חלוצה המוכשר של ניוקאסל, איוסה פרס, אישר שמנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם מתעניינות בו: "זה מחמיא לי, אבל המקום שלי הוא בניוקאסל ואני מרוצה שם כרגע".

 

למרות הצלחתה הגדולה העונה של לסטר, גוקאן אינלר לא זוכה לדקות משחק רבות ומטבע הדברים הוא לא מרוצה מכך. מי שלוטשת עיניים לכיוונו היא אסטון וילה, הממוקמת במקום האחרון בטבלה בדרכה הישירה לליגת המשנה, כמו גם מספר קבוצות בטורקיה.

 

מאוכזב בלסטר. אילנר (Gettyimages)

 

מאמן השועלים, קלאודיו ראניירי, לא ממהר לשחרר אותו אך יאפשר לו ללכת: "אני מעוניין לשמור על כל הסגל הקיים, אבל אני יכול להבין אם מישהו רוצה ללכת". בינתיים, לפי דיווחים אחרים, ראניירי מעוניין להחתים את פדרו פריירה בן ה-17 מסמפדוריה.

מנואל לנסיני, קשרה הארגנטיני של ווסטהאם המושאל מקבוצת אלג'זירה, הביע את רצונו לחתום בקבוצה באופן קבוע: "אני מאוד רוצה להיות כאן גם בשנה הבאה. כשאתה מרגיש שאתה חלק חשוב ממועדון אתה רוצה להישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי