עכו: מתקיים מו"מ עם גיא דיין, גם הירש מועמד

מחכים כבר שינצח. הוכנבוים
מחכים כבר שינצח. הוכנבוים | צילום: ערן לוף

הצפוניים ינסו לשוב לרצף הנצחונות בשבת בכפ"ס. גורם: "מעמדו של הוכנבוים בטוח"

(גודל טקסט)

הפועל עכו, שהגרילה בסיבוב ח' של גביע המדינה את בני יהודה באחד משני המשחקים היחידים על טהרת ליגת העל, תצא ביום שבת (18:00) למשחק חוץ בכפר סבא.

 

הצפוניים ירדו מתחת לקו האדום לאחר ההפסד להפועל חיפה, והם יקוו להשיג שלוש נקודות לאחר לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון: "מדובר במשחק מאוד חשוב. הפועל כפר סבא קבוצה ברמה שלנו ואנחנו צריכים לחזור עם הנקודות לעכו" אמר גורם בצוות המקצועי.

 

 

טרם בטוח אם הקבוצה תצא לאזור השרון עם סגל מלא, לאחר שהקשר אחמד קסום והמגן ליאור לוי סובלים ממתיחה. הצוות הרפואי צפוי לקבל ביום שישי את ההחלטה הסופית לגבי כשירותם. המגן השמאלי שמוליק מלול החלים מפציעתו, שב לאימונים מקצועיים והוא כשיר לפתוח בהרכב מול הירוקים.

 

יגיע לעכו? הירש (ערן לוף)

 

הנהלת המועדון עדיין מאמינה שהמאמן ירון הוכנבוים הוא האיש שיוכל להוביל את הקבוצה לחוף מבטחים, ונכון לעכשיו מעמדו בטוח. במועדון מדגישים כי חדר ההלבשה מגובש ורגוע: "יש לנו אווירה מאוד שקטה ויש גיבוי מכולם. המטרה היא להביא את זה למגרש ולצבור את הנקודות מחדש, אנחנו מאמינים בזה", הוסיף הגורם מצוות המקצועי.

 

במקביל העכואים מביטים כבר לינואר ומתכוננים לחזק את הקבוצה בשני חלוצים בקשר. המועדון מנהל משאו ומתן עם הפועל עפולה מהליגה הלאומית על מנת לצרף את החלוץ גיא דיין והקשר שלומי חנוכה, וזאת בנוסף לשחר הירש שגם שמו עלה בימים האחרונים כמועמד. בכל מקרה ההנהלה תמתין למשחק נגד כפר סבא לפני שתקבל כל החלטה.

 

באשר לחלוץ הבלארוסי דניס לאפטב שהוצע למועדון, גורמים בקבוצה טוענים כי הוא לא יגיע לעכו בעקבות העלויות הכרוכות בהבאתו.

 

במסגרת הפעילות עם הקהילה, שחקני הקבוצה קיימו משחק כדורגל משותף עם ילדי בית הספר "מנוף" והעניקו להם בין היתר תיקים. 

 

(באדיבות האתר הרשמי של הפועל עכו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי