לפני משחק העונה נגד הפועל באר שבע, מכבי תל אביב תפתח את הסיבוב השני בליגת העל כשהיא משוחררת מהעומס של ליגת האלופות ולאחר שכבר איבדה את גביע הטוטו. היריבה הקרובה היא בני סכנין (20:15, שידור ישיר בספורטHD1), אבל לכולם ברור שהמשימה העיקרית היא חיזוק הסגל.
במכבי תל אביב מתכננים להתחזק בשלושה שחקנים זרים בחלון ההעברות בינואר. הכוונה היא לצרף בלם, קשר אחורי וחלוץ, פעולות עליהן עובדים במועדון. המתח בקרב הזרים בסגל רב והמועמדים לעזוב הם דיאן ראדוניץ', ניקולה מיטרוביץ' ונוסא איגייבור, שתרומתם המקצועית העונה אינה מורגשת. המנג'ר ג'ורדי קרויף כבר קיבל אור ירוק מהבעלים מיץ' גולדהאר לביצוע המהלך.
.jpg)
גם בפעם שעברה לא היה קל (אסף קליגר)
הבלם טל בן חיים, שלא שיחק באוקראינה נגד דינמו קייב ישוב להרכב. המגן הימני אלי דסה, יפתח חרף הרגישות ברגלו. דור מיכה יחל על הספסל, כמו גם טל בן חיים החלוץ. עדן בן בסט מחוץ לסגל.
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, טל בן חיים, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש; גל אלברמן, אבי ריקן, שלומי אזולאי, נוסא איגיבור; ערן זהבי, ברק יצחקי.
בני סכנין: רן קדוש, עלי עותמאן, אברהם פאס, איציק כהן, איהאב שאמי, חאלד חלאיילה, אלדר חסנוביץ', ז'אורז'יניו, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, וויאם עמאשה
.jpg)
איך זה יסתיים הפעם? (אסף קליגר)
מה דעתך על הכתבה?