דיווח: ריאל מדריד רוצה להחזיר את מסוט אוזיל

בקרוב שוב ביחד? רונאלדו ואוזיל
בקרוב שוב ביחד? רונאלדו ואוזיל | צילום: Gettyimages

הבלאנקוס יתארחו בויאריאל ללא דניס צ'רישב, שספג במדיה את הצהוב

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק היום נגד ויאריאל (21:30), כשניצחון יחזיר אותה חזק לתמונת האליפות עם שתי נקודות פחות מברצלונה שאיבדה אתמול נקודות. בתוך כך, פרסם האתר הספרדי "דון באלון" שריאל מדריד מעוניינת להשיב את מסוט אוזיל. הידיעה פורסמה על רקע ידיעות אחרות לפיהן חאמס רודריגס, שזועם על כך שהוא לא שחקן הרכב, רוצה לעבור לצ'לסי.

 

אוזיל, ששיחק במדריד בין השנים 2013-2010, נמכר לארסנל בה הוא מפגין את העונה יכולת נהדרת עם היותו מלך הבישולים של הליגה. לפי הידיעה, אם הגרמני ירצה לחזור לסנטיאגו ברנבאו הוא יתקבל בזרועות פתוחות.

 

 

בריאל בונים על חזרתו של סרחיו ראמוס למרכז ההגנה ועל כך שהקבוצה תשחק שוב עם שלישיית BBC, כשמי שחזר לכושר הם כריסטיאנו רונאלדו, שכבש רביעייה בניצחון 0:8 על מאלמו 0:8, וגם כרים בנזמה ששב חד מפציעה.

 

רפא בניטס שנשאל שוב ושוב על יחסיו עם הפורטוגלי השיב בסרקסטיות: "אני מתחיל להכיר אותו והוא מתחיל להכיר אותי לאט לאט. אנחנו מסתגלים אחד לשני על מגרש האימונים ובמשחקים אבל לא אדבר בפומבי על היחסים שלי איתו". רונאלדו כבש בכל משחקיו ב"אל מדריגל": שישה שערים בחמישה משחקים ביצטדיון, יותר מכמות שעריו בברנבאו (חמישה שערים).

 

לא ישחק הערב. צ'רישב במדי ויאריאל (gettyimages)

 

מי שיהיה היום מחוץ לסגל הוא דניס צ'רישב, "האשם" בהדחת ריאל מגביע המלך. לא ברור אם זה הדבר מכוון, אבל יכול להיות שהסיבה לכך היא קבלת הפנים החמה שמכינים לו אוהדי ויאריאל, הכוללת שיר עם המילים: "אנחנו אוהבים אותך". הוא שיחק כמושאל בקבוצה שנה שעברה ובה ספג את הצהוב שהרחיק אותו מהגביע, אבל לא ברור אם השיר הזה גם נועד ללגלג עליו. בכל אופן, מאמן ויאריאל מרסילניו, כבור הודיע שהוא רוצה לשאול את צ'רישב לחצי שנה נוספת בחלון ההעברות בינואר.

 

הרכבים משוערים:

ויאריאל: אראולה, מרין , לואיס, ביילי, רוקבינה, סוארס, פינה, ברונו, ג'ונתן, בקאמבו, סולדאדו

 

ריאל מדריד: קיילור, פפה, ראמוס, דנילו, מרסלו, קרוס, מודריץ', בייל, חאמס (איסקו), בנזמה, רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי