לנדסברג: "כבר ראיתי דברים. הכל אפשרי"

לנדסברג. הוא מאמין
לנדסברג. הוא מאמין | צילום: דני מרון

הגארד אופטימי. טבק: "לא חושב מה יהיה בשבוע הבא, נתרכז בדרבי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין בחיים. הצהובים הביסו 65:85 את באמברג במנורה מבטחים, רשמו ניצחון שני ברציפות ביורוליג וכעת כל העיניים נשואות למשחק בשישי בין צסק"א מוסקבה לדרושאפקה, כאשר ניצחון רוסי יעביר את ההכרעה לשבוע הבא כאשר הטורקים יארחו את הצהובים.

 

"זה ניצחון גדול", אמר בסיום סילבן לנדסברג שהצטיין עם 19 נקודות (5/7 לשלוש), "היה לי ביטחון והרגשתי את זה מהחברים שלי. עבדנו קשה בשבועות האחרונים, כבר ראיתי דברים מעולם. הכל אפשרי".

 

 

למרות ההופעה המעודדת, ז'אן טבק דווקא היה "חצי" מרוצה. "קלענו קליעות לא קלות אבל גם הנענו את הכדור היטב והגענו לזריקות טובות. במחצית הראשונה שיחקנו טוב בהגנה ואני מרוצה איך שנראינו אז, לא במחצית השנייה".

 

על תמונת הסיכויים לעלות: "אראה את המשחק מחר אבל זה לא בשליטתי. עשינו את העבודה שלנו ונתרכז בדרבי. אני לא רגיל כמאמן להסתכל שני משחקים קדימה, אלא משחק-משחק. קודם יש לנו דרבי מול היריבה העירונית, וצריך לקחת אותו ברצינות כמו המשחק הזה".

 

טבק. כאן הוא נראה מבסוט (דני מרון)

 

אורח מעניין נכח בהיכל. מדובר בטרנט ראדן, עוזר הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס, שכנראה הגיע לצפות בדראגן בנדר הצעיר. ראדן, שוודאי קיבל כמה טיפים מדייויד בלאט איפה לאכול בתל אביב, קיבל 14 דקות של הפרוספקט הקרואטי על המגרש שהסתכמו ב-3 נקודות ו-5 ריבאונדים. וקינח במפגש עם צמרת הצהובים.

 

ראדן (מימין) עם פדרמן ודריקס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי