בכר שוקל לספסל את הובאן ולפתוח עם גורדנה

הובאן. חלה ירידה ביכולת
הובאן. חלה ירידה ביכולת | צילום: דני מרון

הרומני של הפועל ב"ש עשוי לאבד את מקומו ב-11. ז'אורז'יניו כשיר בסכנין

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע יודעים שהמשחק מחר מול סכנין (שבת, 17:35, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) הוא מוקש שאין להתייחס אליו בביטול וכי מדובר במשחק הקשה ביותר שלהם בחודש האחרון.


סכנין, שניצחה בשבוע שעבר בחוץ את קרית שמונה, תרצה להוכיח לברק בכר ולשחקניו שמדוחא בלתי אפשרי לצאת עם נקודות, אלא שבכר, שער לקושי המשחק מחר, ניסה במהלך השבוע להעביר את המסר לשחקנים כי סכנין עלולה להוות מכשול משמעותי וכי מצופה לקבוצה משחק קשה מאד מול קבוצה שמסתגרת ויוצאת למתפרצות. 

 

 

באר שבע יצאה למלון בטבריה בסופה"ש הנוכחי כהכנה למשחק, ורק שעות לפני שריקת הפתיחה יערוך המאמן את האסיפה המסכמת.

 

בכל הקשור להרכב, באר שבע תחסר מחר את בן שהר, מאור בוזגלו ואופיר דודזאדה הפצועים. בן ביטון ימשיך לפתוח כמגן ימני ובן תורג'מן יהיה זה שיחליף את דודזאדה בצד השמאלי. 


עוד שינוי שבכר שוקל הוא הצבתו של רועי גורדנה על חשבונו של אובידיו הובאן הרומני, שלאחרונה חלה ירידה ביכולתו ובב"ש מאמינים כי הבעיה נובעת מעומס גדול על הקשר.

 

גורדנה השבוע בגביע הטוטו. יאפשר להובאן לנוח? (דני מרון)

 

הרכב משוער: גורש, בן ביטון, וויליאם סוארס, שיר צדק, בן תורג'מן, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, אובידיו הובאן (רועי גורדנה), מאור מליקסון, אנתוני ווקאמה, אליניב ברדה.

 

ז'אורז'יניו נפצע באימון המסכם, אך יהיה כשיר

ז'אורז'יניו, קשרה הברזילאי של בני סכנין, נפצע בברכו במהלך האימון המסכם למשחק הביתי מול הפועל ב"ש (17:35, שידור ישיר בספורט1 וב-HD), אך במועדון נשמו לרווחה כשהתברר שמדובר בפציעה קלה שלא תמנע ממנו לשחק.

 

תחילה חששו במועדון כי הברזילאי ייעדר מול סגנית המוליכה, לאחר שהקשר נשכב על כר הדשא, טופל וכשניסה לחזור לאימון התקשה וירד לחדרי ההלבשה.

 

בסכנין נשמו לרווחה (פיראס עבד אלקאדר)

 

הפציעה העיבה על אימון שהתנהל באווירה טובה. בבני סכנין שררה אופטימיות במהלך השבוע כולו בעקבות הניצחון במחזור האחרון על קריית שמונה בחוץ 0:2.

הרכב משוער: רן קדוש, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, איציק כהן, איהאב שאמי, דייגו קאצ'ובה, חאלד חלאיילה, פיראס מוגרבי, הילאל מוסא, זאורז'יניו (אלדר חסאנוביץ'), שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי