מהיציע להרכב: צעירי ישוב ל-11, בוזגלו יסופסל

ישר להרכב
ישר להרכב | צילום: אסף קליגר

יוסי מזרחי מתכנן מהפכה לקראת חיפה (15:00). גם עזוז, בלדוט ורז מאיר יפתחו

(גודל טקסט)

עידן יוסי מזרחי בבני יהודה יתחיל מחר (15:00, שידור ישיר בספורט1 וב-HD), כאשר מכבי חיפה תגיע למשחק באצטדיון בלומפילד.

 

בשיחות שקיים יוסי מזרחי עם השחקנים הוא דרש להתרכז במשחק מחר ולא לקשור אותו לתוצאה בפתיחת העונה באצטדיון סמי עופר בו ניצחה בני יהודה 0:3.

 

 

באימונים הבודדים שהעבירו עד כה מזרחי ועוזרו יעקב אסייג, תרגלו השניים משחק נגד המערך המעובה של מכבי חיפה במרכז המגרש, כמו גם מעבר לשיטת משחק עם שני בלמים ולא שלושה כפי שהיה עד עכשיו.

 

שב לסגל. קדוסי (אסף קליגר)

 

מזרחי ואסייג יקבלו חזרה את איציק עזוז ואסי בלדוט שהחלימו מפציעות ממושכות ואמורים לפתוח בהרכב לאחר שבאימונים הוכיחו כי הם כשירים לשחק. כמו כן תורגל סארי פלאח על חשבונו של אביב חדד, כשבמקביל רז מאיר אמור לתפוס את מקומו של אלמוג בוזגלו, שהיה שחקן הרכב מאז פתיחת העונה.

 

בגזרת השחקנים שתפסו לאחרונה את הכותרות מהסיבות הלא נכונות, אוהד קדוסי ישוב לסגל הרחב ובן צעירי צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקומו של שון גולדברג. בקבוצה מבקשים להשיב את השקט ליציעים ולעצור את מחאת הקהל נגד הבעלים משה דמאיו. האוהדים נקראו לתמוך בשחקנים, וקיימת ציפייה כי למעלה משלושת אלפים כתומים יתמכו מהיציע מול מספר כפול של אוהדי מכבי חיפה.

 

ההרכב המשוער: דלה אינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, סארי פלאח, בן צעירי, תיירי דובאי, אסי בלדוט, אמיר עגייב, רז מאיר (אלמוג בוזגלו), פדרו גלבאן, ג'וד נוורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי