עטר צפוי לעזוב, לם וצרפתי עשויים לאמן יחד את נתניה

לא נרים ידיים. יישאר כדי להרים את הקבוצה?
לא נרים ידיים. יישאר כדי להרים את הקבוצה? | צילום: ערן לוף

מאמן היהלומים יסכם עם היו"ר על עזיבתו. גם קורצקי ונעים מועמדים

(גודל טקסט)

עצבים, מתח, לחץ. באיזו מילה שלא תבחרו, כנראה שזה מה שקורה עכשיו במכבי נתניה. החבורה של ראובן עטר, שלא השיג ניצחון לרפואה ב-12 מחזורי הליגה האחרונים, הפסידה 2:0 להפועל חיפה ושקועה עמוק בבוץ בדרך לליגה הלאומית. 

בעקבות ההפסד והמשך ההידרדרות, הנהלת מכבי נתניה החלה עם סיום המשחק בסדרת התייעצויות בעקבותיה ראובן עטר עלול להיות המפוטר השני העונה מהקבוצה. כוכב העבר המתולתל, שכבר עבר ארבע קדנציות קודמות כמאמן היהלומים, כבר החליף העונה את שלומי דורה. 

כאמור, במכבי נתניה לא מתכוונים להשלים עם המצב החמור בטבלה ובראשון בבוקר צפויה להיערך ישיבת דירקטוריון דחופה. מעמדו של עטר מעורער מאוד ובמועדון מצפים להתפטרותו המיידית. המועמדים להחליפו הם מנהל מחלקת הנוער בני לם שישתף פעולה עם גיא צרפתי, עוזרו של עטר שבמקרה כזה יורחבו סמכויותיו. שני מועמדים נוספים ששמם עלה הם יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון מהליגה הלאומית, ומנחם קורצקי מהפועל פ"ת – אך סיכוייו של האחרון להגיע קטנים במיוחד לפי גורמים במועדון.

ראובן עטר, נראה מיואש בסיום ואמר: "תצוגה רעה מאוד שלנו. אני רק יכול להצטער ולהתנצל בפני הקהל על כך. היום גם ההגנה הייתה מאכזבת. אין לנו הרבה זמן להרים את השחקנים עד יום שלישי לקראת משחק הגביע. אנחנו מקווים להתחזק גם בחלק ההגנתי, לא נרים ידיים".

כשנשאל מהי הסיבה שמפריעה לו להרים את הקבהצה, ענה: "קבוצה שמנצחת משחק אחד מתוך שמונה עשר, צריכה להתחזק בכל חלקי המגרש. אני מקווה שבשלישי נצא לדרך חדשה, אבל גם נגד נס ציונה לא יהיה לנו קל".

"יכול רק להצטער ולהתנצל". עטר (ערן לוף)

מאז ירש ראובן עטר את התפקיד משלומי דורה, מכבי נתניה לא רשמה אפילו ניצחון אחד. למעשה, תחת המאמן המחליף השיגו הצהובים-שחורים שלוש נקודות בלבד מ-24 אפשריות (שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים) וכבשה שני שערים בשמונה מחזורים.

בסיום המשחק נרשמו עימותים בין מספר שחקנים, ביניהם ירין חסן, לאוהדי נתניה. השחקן אף בעט בבקבוק ובאמצע המשחק אף ענה לאוהדים שהשמיעו קריאות לעברו. בלם בני יהודה אביב חדד צפוי לסכם באמצעות סוכנו דודו דהאן את מעברו לנתניה, כפי שפורסם לראשונה כאן באתר ספורט1.


אביב חדד, יחזק את נתניה? (מני בן ארי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי