ליביו אנטל סובל מנקע וייעדר כשלושה שבועות

אנטל מול ביתר. האדומים מחכים לתוצאות הבדיקה
אנטל מול ביתר. האדומים מחכים לתוצאות הבדיקה | צילום: דני מרון

ספורי ננזף בוועדת משמעת פנימית. המועדון יפנה לארבייטמן רשמית

(גודל טקסט)

חלוצה הרומני של הפועל ת"א, ליביו אנטל, הובהל הבוקר לבית החולים וולפסון אחרי שסובב את קרסולו במהלך האימון, אלא שלמזלה של הפועל ת"א התברר כי הפציעה פחות חמורה משחשבו.

החשש תחילה היה שאנטל שבר את רגלו, כשגם שחקנים בהפועל מספרים כי הרומני נאנק מכאבים לאחר שנפגע באימון, אלא שבבדיקה שערך התברר כי הוא סובל מנקע חריף ועל כן צפוי לשוב לסגל בעוד כשלושה שבועות.

 

 

במקביל, כפי שפורסם בלעדית בספורט1, הפועל ת"א תפנה ביממה הקרובה באופן רשמי להפועל באר שבע בבקשה להעביר אליה את החלוץ שלומי ארבייטמן.

 

ארבייטמן. השם החם במקומו של טוטו תמוז (דני מרון)

 

ארבייטמן עוד היה מועמד להגיע להפועל בקיץ לאור הפיחות במעמדו בבאר-שבע, אולם אז העסקה לא יצאה לפועל בסופו של דבר וארבייטמן המשיך בבירת הנגב.

 

כעת, לאחר שאופציית תמוז ירדה מן הפרק, שמו של ארבייטמן הפך למועמד הבכיר להגיע לשורות האדומים, מה עוד שאין בשוק חלוץ ישראלי בכיר לעת עתה ובהפועל ת"א מודאגים במיוחד ממצב הקבוצה הנמצאת בתחתית.

 

רמזי ספורי, שהתבטא בחריפות נגד המועדון באמצעי התקשורת, עמד לוועדת משמעת פנימית בה הבהיר כי התבטאויות אלו לא נעשו על דעתו והוא אף לא היה מודע להן. וועדת המשמעת החליטה לנזוף בו ואף איימה עליו כי על כל עבירה נוספת שיבצע יוטלו עליו עונשים משמעותיים. ספורי ישוב לאימונים סדירים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי