אבוקסיס מכין רשימת שחקנים לחיזוק בינואר

אבוקסיס. מכין רשימה
אבוקסיס. מכין רשימה | צילום: ערן לוף

בבני סכנין בטוחים שהסגל הנוכחי לא יספיק: "צריך שיתאימו לשיטות שלו"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למכבי חיפה והצניחה מתחת לקו האדום בבני סכנין התחילו להתכונן לחלון ההעברות שלחודש ינואר, לאחר ניתוח צרכים שייעשה על ידי יוסי אבוקסיס.

 

הצפונים מאמינים שהמאמן הטרי יכול להוביל את הקבוצה לאמצע הטבלה ובהנהלה כבר החלו בשיחות ראשוניות עם חלק מהקבוצות. במקביל, במועדון עדיין במו"מ עם מכבי חיפה, הפועל ומכבי תל אביב המעוניינות בז'ורז'יניו, כשלא מן הנמנע שהעסקה תכלול שחקנים שיגיעו לסכנין.

 

 

 

"צריך לשלב בין רצון המאמן ובין תקציב הקבוצה", אמר בכיר בהנהלה לספורט 1, "המטרה היא לחזק את הסגל בכדי לחזור לנצח. עדיין אין לנו שמות על הפרק , אנחנו לא נתחיל במגעים בלי להתייעץ עם המאמן , אנחנו מנסים לחפש שמות שיתאימו לשיטות שלו, בסוף הוא מי שינהל אותם " הוסיף אותו בכיר .

 

קאצ'ובה. יעבור לקרית שמונה ? (ערן לוף)

 

בנוסף, הפועל קריית שמונה והפועל חיפה מעוניינות בשירותיו של דייגו קאצ'ובה שנכנס כמחליף במשחק האחרון בדוחא והרשים. גם צחי אליחן מבוקש במכבי פתח תקווה ,הפועל עכו והפועל חיפה ואמור לקבל הצעות בימים הקרובים .

 

פיראס מוגרבי ביקש מהקבוצה להקשיב להצעות מהפועל חיפה ובקבוצה מעדיפים לא לעמוד בדרכו: "כשנקבל הצעה מתאימה עבורו נשחרר אותו ", אמרו בקבוצה . 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי