בבני יהודה מחזיקים אצבעות ומאמינים כי מאמנם המפוטר יוסי אבוקסיס, יחתום עוד הלילה בבני סכנין וכי הפגישה המיועדת עם היו"ר מוחמד אבו יונס, תסתיים בחתימה על חוזה.
חתימה כזאת תחסוך לבני יהודה סכום של כ–200 אלף שקלים אשר יחד עם מענקי ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו, יאפשרו ליו"ר משה דמאיו לאשר למאמן יוסי מזרחי להביא לפחות שני שחקני רכש חדשים במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר.
- פרסום ראשון: אלי גוטמן מחכה למכבי ת"א
- אם יוקאנוביץ' יעזוב, גוטמן מועמד להחליפו
- הצטרפו לדף הפייסבוק של ספורט1
בקבוצה נערכים לקראת שני המשחקים המצפים להם בתוך ארבעה ימים: בשבת נגד מכבי פתח תקווה במסגרת ליגת העל ובאמצע השבוע בחצי גמר גביע הטוטו, נגד הפועל קריית שמונה.
מה דעתך על הכתבה?