Sport1 Banner

בית המשפט העליון קיבל את ערעורו של טביב

טביב. יפנה לבית הדין של ההתאחדות כדי שתתכנס בעניינו
טביב. יפנה לבית הדין של ההתאחדות כדי שתתכנס בעניינו | צילום: דני מרון

בעלי בית"ר ירושלים עשוי לשוב לשמש כחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל

(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, אמור להגיש בתוך שבועיים בקשה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כדי שייערך דיון בכשירותו להמשיך ולהיות חלק מחברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל.

 

הבקשה תגיע לאחר שבית המשפט העליון בהרכב של שלושה שופטים, קיבל את ערעורו של אלי טביב שנפסל מלשמש כחבר בהנהלת ההתאחדות לכדורגל על פי החלטת רשם העמותות.

 

 

בית המשפט העליון טען הבוקר כי מכתב פסילת אלי טביב הינו המלצה בלבד וכי מי שהייתה אמורה לקבל את ההחלטה היא ההתאחדות לכדורגל.

 

בתוך כך, בבית"ר ירושלים הופתעו מדו"ח השופט איתן שמואלביץ' על נהמות גזעניות של אוהדי הקבוצה בין הדקות 60 עד 63 לעבר שחקניה שחומי העור של מכבי נתניה. בבית"ר ירושלים בדקו פעמים רבות את קלטת המשחק ולטענתם לא נשמעו כלל נהמות מכיוון יציעי אוהדי הקבוצה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי