הוכנבוים: "לא חושב על מה שהקהל צועק. נישאר"

ניסה לשחק עם 3 חלוצים
ניסה לשחק עם 3 חלוצים | צילום: דני מרון

החלוץ הנבחן דריו פריצרפ ישוחרר. סיידר: "הפסדנו בגלל טעות שיפוט"

(גודל טקסט)

הפועל עכו סגרה אמש (שבת) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, כשהפעם נכנעה 1:0 דרמטי בביתה לבני יהודה משער עם תחילת תוספת הזמן, ונותרה מתחת לקו האדום לפחות שבוע נוסף.

בקבוצה הודו בסיום כי הרגישו שירדו מקופחים מכר הדשא וכי אין ספק שנעשתה עבירה על השוער דני עמוס במהלך שהוביל לשערו של פדרו גלבאן.


 

"דני עמוס הוא העסקה הכי טובה שעכו עשתה והוא שוער מצויין", הגן בסיום המאמן ירון הכונבוים על שוערו הראשון. בקבוצה יודעים כי כדי להישאר בליגה עליהם להתחזק ועדיין מחפשים שחקנים שישדרגו את הקבוצה החל מינואר, והחיפוש מתמקד בעיקר בחלוצים שישפרו את מצבת הכיבושים שעומדת העונה על שישה שערים בלבד.

עמוס. זוכה לגיבוי מהוכנבוים (דניאל סטרבורבדיס)

החלוץ הקרואטי הנבחן דריו פריצרפ ישוחרר לאחר שלא הרשים באימונים ולטענת הצוות המקצועי לא מתאים לשיטה. "אני מאמין בשחקנים שנמצאים ותומך בהם, אבל עדיין אנחנו חייבים להתחזק ואנחנו נתחזק", הוסיף הוכנבוים לקראת חלון ההעברות שייפתח בינואר. המאמן גם נשאל בשנית על חוסר המחץ והשיב: "הכנסנו 3 חלוצים כדי לנצח את המשחק ולצערי זה לא צלח".

בסיום המשחק דרשו האוהדים באצטדיון לפטר את הוכנבוים שהבהיר: "אני מרוכז במשחק מול כפר סבא ולא חושב על שום דבר ממה שהקהל צועק. הפועל עכו לא תרד ליגה,אני שואב את זה על סמך ההרגשה והנסיון שלי" סיכם המאמן.


גם החלוץ אליאור סיידר התייחס לכך שהקבוצה לא מוצאת את הרשת: "עבדנו מאד קשה וזה מאכזב לקבל גול במצב נייח. הסגנון שלנו היה היום יותר התקפי, אבל החמצנו ואסור היה לנו לפספס. אנחנו מאמינים בעצמו, אני בטוח שהמועדון יעשה הכל כדי להתחזק ועם השינויים הקטנים האלה נצא לדרך חדשה".

סיידר גם הוא הודה כי לתחושתו שהשער שהובקע היה צריך להיפסל ואמר: "לא פעם ראשונה שאנחנו מאבדים נקודות בגלל טעויות שיפוט", והוסיף לקראת המחזור הבא מול כפ"ס: "כמו היום, גם זה יהיה משחק על שש נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי